نقش روابط عمومی در توسعه ورزش


به گزارش رسانه خبری لیالستان ، مهران کریم نیا فعال رسانه ورزشی استان گیلان در یادداشتی نوشت : در گذشته نه چندان دور که فضای رسانه ای با توجه به نبود اینترنت ماهواره و فضای مجازی محدود تر بودن غالبا اخبار تیمهای ورزشی از طریق تلویزیون رادیو و یا مجلات قدیمی مثل دنیای ورزش و کیهان ورزشی منتشر میشد و غالبا مدیریت باشگاه از طریق سرپرست تیم رویدادهای ورزشی را اطلاع رسانی میکرد و یا خودش اجازه خود نمایی به کسی را نمیداد.
بعدها با گسترش فضای مجازی و تخصصی شدن ورزش ها مخصوصا در بحث فوتبال شاهد اضافه شدن دپارتمان روابط عمومی بودیم و نقش مهمی که در رسانه ها ایفا کردن و باعث رشد و شکوفایی و تعالی رسانه ها شدن و هواداران باشگاه را در جریان اخرین اخبار باشگاه مورد علاقه خود گذاشتند.


متاسفانه گاهی پست و وظیفه خطیر روابط عمومی که حکم دروازه بانی خبر را بر عهده دارد خصوصا در فضای مجازی نادیده گرفته می شود و بعضا شاهد ان هستیم که پایگاههای خبری غیر ورزشی اخبار مبتنی بر عدم واقعیت را به اسم خبر رسمی باشگاه منتشر و باعث تشویش اذهان عمومی میشوند و چه زیباست که در عصر رسانه همه قلم به دستان رسالت حرفه ای قلم زنی را رعایت کرده ودر فضایی آرام و بدور از تنش اخبار تایید شده از کانال های رسمی روابط عمومی باشگاه مورد نظر را انتشار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *