به گزارش رسانه خبری لیالستان ، مهران کریم نیا فعال رسانه ورزشی استان گیلان در یادداشتی نوشت : در گذشته نه چندان دور که فضای رسانه ای با توجه به نبود اینترنت ماهواره و فضای مجازی محدود تر بودن غالبا اخبار تیمهای ورزشی از طریق تلویزیون رادیو و یا مجلات قدیمی مثل دنیای ورزش و کیهان ورزشی منتشر میشد و غالبا مدیریت باشگاه از طریق سرپرست تیم رویدادهای ورزشی را اطلاع رسانی میکرد و یا خودش اجازه خود نمایی به کسی را نمیداد.
بعدها با گسترش فضای مجازی و تخصصی شدن ورزش ها مخصوصا در بحث فوتبال شاهد اضافه شدن دپارتمان روابط عمومی بودیم و نقش مهمی که در رسانه ها ایفا کردن و باعث رشد و شکوفایی و تعالی رسانه ها شدن و هواداران باشگاه را در جریان اخرین اخبار باشگاه مورد علاقه خود گذاشتند.
متاسفانه گاهی پست و وظیفه خطیر روابط عمومی که حکم دروازه بانی خبر را بر عهده دارد خصوصا در فضای مجازی نادیده گرفته می شود و بعضا شاهد ان هستیم که پایگاههای خبری غیر ورزشی اخبار مبتنی بر عدم واقعیت را به اسم خبر رسمی باشگاه منتشر و باعث تشویش اذهان عمومی میشوند و چه زیباست که در عصر رسانه همه قلم به دستان رسالت حرفه ای قلم زنی را رعایت کرده ودر فضایی آرام و بدور از تنش اخبار تایید شده از کانال های رسمی روابط عمومی باشگاه مورد نظر را انتشار دهند.