تصاویری از تست موتور توربوفن مپنا + فیلم

[ad_1]

گروه مپنا با آگاهی کامل از چالش‌ها و کمبودهای حوزه تامین، ساخت و تعمیر در صنعت هوایی به این عرصه وارد شده است. در این راه اعتماد و اطمینانی که از ظرفیت‌های دانشی، زیرساختی و توانمندی متخصصان داخلی در گروه مپنا وجود دارد و همچنین تکیه بر تجربه‌های ارزشمند در زمینه ساخت توربین‌های گازی، موجب شد شروع و ادامه این مسیر با خودباوری همراه شود.

صنعت هوایی گروه مپنا با ماموریت طراحی، ساخت، تعمیر و آزمون موتور و قطعات و اجاره موتورهای هوایی ضمن اخذ گواهینامه های Part-21 و Part-145 از سازمان هواپیمایی کشوری مطابق با استانداردهای بین المللی و با استفاده از نیروی انسانی متخصص داخلی و تکنولوژی‌های به‌روز و کارآمد دنیا در راستای افزایش توان و ظرفیت ناوگان هوایی کشور تأسیس شده است.

صنعت هوایی در گروه مپنا

خدمات و محصولات

فعالیت‌های صنعت هوایی گروه مپنا در دو حوزه نگهداری و تعمیرات موتورهای هوایی، و طراحی و ساخت قطعات و ابزارهای مورد نیاز متمرکز شده است. خدمات ارائه شده در حوزه نگهداری و تعمیرات شامل نگهداری، تعمیر و بازسازی اساسی موتور، تعمیر قطعات، ایجاد سلول تست و آزمایشگاه‌های مربوطه و اجاره موتور است. گروه مپنا دارای توانمندی در طراحی و ساخت قطعات و ابزارهای مرتبط در صنعت هوایی و فرودگاهی نیز است.

نگهداری و تعمیرات

[ad_2]

منبع خبر

یک دیدگاه برای “تصاویری از تست موتور توربوفن مپنا + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *