مقدمه: بررسی پتانسیل های بازار چای ایران
تجارت چای ایرانی، صنعت چای در ایران، پتانسیل بازار چای ایرانی، مزایای راه اندازی کسب و کار عمده فروشی
گام اول: آشنایی با مبانی صنعت چای ایران
تولید چای ایرانی، انواع و اقسام چای ایرانی، مناطق جغرافیایی معروف به کشت چای در ایران
مرحله 2: شناسایی مخاطبان هدف و جایگاه برای کسب و کار عمده فروشی شما
مشتریان هدف برای عمده فروشی چای ایرانی، فرصت های بازار در صنعت چای جهانی، خریداران و فروشندگان بالقوه
مرحله 3: راه اندازی کسب و کار عمده فروشی و ایجاد شبکه های زنجیره تامین
الزامات قانونی برای راه اندازی کسب و کار عمده فروشی در ایران، تامین منابع تامین کنندگان و تولیدکنندگان چای باکیفیت ایرانی، ایجاد شبکه های زنجیره تامین قوی
مرحله 4: استراتژی های بازاریابی برای تبلیغ و فروش محصولات چای ایرانی شما
تاکتیک های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل عمده فروشی، ایجاد حضور آنلاین از طریق وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتوب و تلگرام، حضور در نمایشگاه ها و نمایشگاه های مرتبط با صنعت چای و صنایع غذایی
گام پنجم: نکاتی برای خرید و فروش موفق در بازار چای ایران
تکنیک های مذاکره هنگام خرید/فروش محصولات چای ایرانی، درک عوامل قیمت گذاری، ایجاد روابط بلندمدت با خریداران/فروشندگان