یحیی گل‌محمدی ممنوع‌الکار نیست؟

[ad_1]




با علاقمندی فدراسیون فوتبال نسبت به بکارگیری یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم امید شایعه ممنوع الکاری این مربی مطرح رد شد.

بعد از این‌که یحیی گل‌محمدی از سمت خود در تیم پرسپولیس استعفا کرد به عنوان گزینه جدی برای هدایت تیم فولاد مطرح شد و حتی طرفداران این تیم در سکوهای استادیوم اختصاصی تیم فولاد نام این مربی را فریاد زدند و در حالی که این مربی تمایل داشت برای ادامه کار راهی تیم فولاد شود، این حضور منتفی شد!

بعد از منتفی‌شدن این حضور شایعه ممنوع‌الکاری این مربی مطرح شد و گفته شد با تصمیم مدیران بالادستی حضور او در تیم فولاد منتفی شده است.

این اتفاق در یکی دو فصل اخیر برای برخی از مربیان رخ داده که یکی از این مربیان کریم باقری است. او در مصاحبه با پژمان جمشیدی به صراحت گفت منتفی شدن ادامه حضورش در کادر فنی تیم پرسپولیس به خاطر تصمیم مدیران بالادستی بوده است. اما در مورد یحیی گل‌محمدی به نظر این فرضیه صدق نمی‌کند، چون اگر این طور بود فدراسیون فوتبال نام یحیی گل‌محمدی را در لیست گزینه‌های تیم امید قرار نمی‌داد.

یحیی گل‌محمدی ممنوع‌الکار نیست؟

مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صراحت از یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های تیم امید نام برد و در این باره گفت: او یکی از گزینه‌های ما است اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. چندین گزینه داریم که نمی‌خواهم درمورد تک‌تک آن‌ها صحبت کنم. صحبت‌های ابتدایی با گل‌محمدی داشتیم اما تا پس از تعطیلات نوروز بهتر است درمورد این موضوع صحبت نکنیم تا مذاکرات جدی‌تر شود. اگر در آن زمان مذاکرات نهایی شود، خیلی سریع اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است تیم امید باید برای حضور در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا آماده شود. این مسابقات هر دو سال یک بار برگزار شده و تیم‌های برگزیده آن هر ۴ سال یک بار راهی المپیک می‌شوند.

لینک منبع خبر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *