گیلان برای برگزاری انتخابات آماده است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۲۰ دی ماه) در نشست ویژه ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: این رویداد ملی که نقطه ضعف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، باید به جشن ملی در تقویم کشور بدل شود.

او با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مسیر برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند افزود: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان فراهم شده است.

استاندار با بیان اینکه اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات اسفند ماه در استان گیلان تعیین شده است، تصریح کرد: ۴ راهبرد مقام معظم رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات در دستور کار قرار دارد.

به گفته عباسی، گیلانیان همواره در صحنه‌های سرنوشت ساز حضوری باشکوه داشتنه اند، در این راستا اطمینان داریم که این دوره از انتخابات نیز با حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی، نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

او همچنین بر لزوم هم افزایی و تعامل همه ارکان برگزاری انتخابات و پرهیز از هرگونه جانبداری از نامزد‌های انتخاباتی تأکید کرد و گفت: نامزد‌های انتخابات نیز باید در این رقابت، انصاف و عدالت را سرلوحه خود قرار دهند.

در نشست ویژه ستاد انتخابات گیلان محسن اسلامی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز حضور داشت.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *