هشدار همسر دکتر شریعتی به ناشران/کتاب های همسرم را تحریف نکنید

[ad_1]




به دنبال انتشار کتابهای دکتر علی شریعتی از سوی منابع گوناگون، همسر وی طی ارسال نامه ای به کیهان به ناشران هشدار داده که از چاپ بدون اجازه آثار دکتر شریعتی خودداری کنند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه چاپ‌ عصر کیهان در شماره امروز یکشنبه ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۸ خود در تیتری بزرگ به نقل از سخنگوی دولت از برنامه ایجاد کار و پرداخت وام به بیکاران خبر داده که بموجب آن کارگران بیکار با مراجعه به محلهای تعیین شده میتوانند وام بگیرند، همچنین به فارغ التحصیلان بیکار از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان وام شرافتی پرداخت میشود. این روزنامه همچنین در تیتزی دیگر از اطلاعیه دفتر آیت الله طالقانی درباره دلایل سفر اعتراض آمیز وی خبر داده و اینکه ایشان بعنوان اعتراض بوجود عناصر غیر مسئول و خودسر و زندانهای غیرقانونی، دفاتر را تعطیل و خود نیز سفر کرده اند. همچنین در خبری دیگر به نقل از دادستانی انقلاب از صدور ابلاغیه مجدد برای متوقف شدن توقیف اشخاص و بازرسی منازل تیتر زده است. روزنامه را ورق زده به خبری با تیتر هشدار همسر دکتر شریعتی به ناشران در صفحات داخلی بر می خوریم که متن این خبر را با هم می خوانیم که از چه قرار است؛

بدنبال انتشار کتابهای دکتر علی شریعتی  از سوی منابع گوناگون، همسر وی طی ارسال نامه ای به کیهان به ناشران هشدار داده که از چاپ بدون اجازه آثار دکتر شریعتی خودداری کنند.

IMG_20240414_073844_814

در این نامه آمده است؛

مدتهاست که آثار و تالیفات دکتر علی شریعتی با هر گونه تحریف دلخواه بدست این و آن چاپ و صرفا با هدف سوداگری فروخته می شود. بی آنکه کمترین توجهی به رعایت قوانین مربوط به نشر کتاب و موافقت خانواده این معلم انقلاب مبذول شده باشد. ناگزیر خانواده او برآنند که برای جلوگیری از تحریف و حفظ اصالت تالیفات، آثار او را با نظارت دقیق و با اجازه ویژه در دسترس علاقمندان بگذارند از این رو به همه ناشران اطلاع داده میشود که چاپ آثار دکتر شریعتی بدون اجازه اینجانب پوران شریعت رضوی(شریعتی) به موجب قانون جرم شناخته میشود و چنانچه رعایت این درخواست نشود آثار توزیع شده طبق قانون جمع آوری و ناشر و توزیع کننده تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

IMG_20240414_073844_849

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کپی لینک

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

لینک منبع خبر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *