نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس : حمله آمریکا به یمن خطایی استراتژیک است

[ad_1]

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به حملات نظامی شب گذشته آمریکا به یمن گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک ایالات متحده، ورود به جنگی است که آغاز آن با آمریکایی‌ها بود، اما پایان آن با آمریکایی‌ها نیست.

رسانه لیالستان –

حمله آمریکا به یمن خطایی استراتژیک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  عباس مقتدایی با محکوم کردن حملات نظامی شب گذشته آمریکا و هم‌پیمانانش علیه یمن، این اقدام را یک خطای استراتژیک دانست که به زودی به وقوع تحولاتی در راستای نابودی آمریکا و هم‌پیمانان آن خواهد انجامید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که ملت یمن و افرادی که در هفته‌های گذشته از غزه دفاع کردند، با نگاه اعتقادی وارد این عرصه شده اند، عنوان کرد: نکته قابل پیش بینی این است که آمریکا و هم پیمانان آن‌ها که جنگ احزابی علیه یمن راه انداخته اند، متوجه این موضوع نبوده اند که یمنی‌ها به موضوع دفاع به صورت اعتقادی می‌نگرند و به آن باور ایمانی دارند در حالی که آمریکا و همدستان آن با معیار‌های مادی وارد این عرصه شده اند که همین موضوع باعث شکست آن‌ها خواهد شد.

مقتدایی با بیان اینکه در این اتفاق شاهد تقابل دو بخش ناهمگون هستیم، تصریح کرد: با این حمله ،همه منافع ثابت و متغیر آمریکا به مخاطره جدی افتاده و هر جنبنده ای که متعلق به آمریکایی‌ها و همدستان آن باشد یک هدف متحرک برای یمنی‌ها خواهد بود.

∎​

صدا و سیما

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *