لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (چهارشنبه ۲۰ دی ماه) در نشست ویژه انتخابات گیلان گفت: حضور در استان‌ها با هدف بررسی از میدانی وضعیت آمادگی‌ها برای برپایی انتخابات شکل می‌گیرد.

او با اشاره به زمان ۵۰ روز باقیمانده به انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور افزود: پایش آمادگی برپایی انتخابات در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه گیلان تجربه خوبی در برپایی انتخابات دارد، تصریح کرد: کشور از سال گذشته با تشکیل ستاد‌های استانی و شهرستانی برای برپایی انتخابات آماده شده است و گیلان هم در این بخش عملکرد خوبی داشته است.

اسلامی با تأکید بر برپایی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی باشکوه و پرشور گفت: برای برپایی انتخابات باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند چرا این مهم با مشارکت بین دستگاهی تحقق می‌پذیرد.

او همچنین با تأکید بر لزوم شفافیت مالی نامزد‌های انتخاباتی افزود: نامزد‌ها تمام هزینه کرد‌های مالی خود ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر ضرورت پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه نیز تأکید و تصریح کرد: کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه ویژه انتخابات از سوی صدا و سیما طراحی شده که به طرح و برنامه‌های نامزد‌ها می‌پردازد.

منبع: مهر

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *