عزت اللهی زننده گل قهرمانی تیمش شد

در آخرین مسابقه هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال دانمارک، تیم وایله که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در خانه به مصاف تیم رده ششمی نایستو رفت.

سعید عزت‌اللهی که پیش از این صعود و بازگشت دوباره به سوپر لیگ دانمارک را همراه با وایله جشن گرفته بود، امروز در کنار هم‌تیمی‌هایش برای رسیدن به پیروزی و قهرمانی زودهنگام تلاش می‌کردند که توانستند به این مهم دست پیدا کنند.

وایله پس از اینکه نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت، در دقیقه ۵۲ روی پاس دارمن و گلزنی سعید عزت‌اللهی اختلاف را به دو گل رساند تا در آستانه کسب پیروزی خانگی برابر نایستو و قهرمانی قرار بگیرد.

ملی‌پوش ایرانی وایله که پیش از این در ۱۹ مسابقه لیگ یک دانمارک یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده و همچنین نقشی کلیدی در صعودشان به سوپر لیگ داشت، امروز توانست در حساس‌ترین بازی یک گل مهم بزند تا تیمش را به برتری برساند.

یاران عزت‌اللهی در ادامه یک گل زدند و یک گل هم دریافت کردند، اما در نهایت موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل نایستو شدند تا ۶۳ امتیازی شوند و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک دانمارک و بخاطر اختلاف هشت امتیازی با تیم دوم جدول، به قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

سعید عزت‌اللهی، پنجمین فوتبالیست ایرانی در فصل جاری است که توانست همراه با تیم باشگاهی خود به قهرمانی دست پیدا کند و پیش از او علیرضا جهانبخش (فاینورد هلند)، صادق محرمی (دینامو زاگرب)، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی (آ ا ک آتن) به همراه تیم‌های خود قهرمانی را در لیگ‌های برتر کسب کردند.

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *