شیرازی: لابی گری چه عیبی دارد! من لابی گری کردم / جنجال شب های فوتبالی

به گزارش لیالستان ، امشب برنامه شب های فوتبالی شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران را به عنوان میهمان خود داشت.

شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران

شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران امشب در گفتگوی ویژه برنامه شب های فوتبالی گفت : که لابی گری چه اشکالی دارد ، من لابی گری کردم و هیچ اشکالی ندارد ، خیلی ها برای انتخابات در شورای شهر یا مجلس لابی گری میکنند!

دانیال فدایی مدیر سابق هیات فوتبال تهران

دانیال فدایی مدیر سابق روابط عمومی هیات فوتبال تهران در برنامه شب های فوتبالی گفت فرزند شیرازی هولوگرام انتخابات هیات فوتبال را چاپ کرده است و شیرازی دروغ می گوید که نمی دانم چه کسی چاپ کرده است.

فدایی شبهاتی را در برنامه شب های فوتبالی مطرح کرد ، که شیرازی رئیس هیات فوتبال گفت من به سوالات فدایی پاسخ نمی دهم و دیگر جوابی ندارم به حرف های ایشان ندارم.

فدایی در مورد پاداش هایی که شیرازی برای خود و دوستان خودش واریز کرده و پول هایی که به حساب اقوامش ریخته است صحبت هایی را مطرح کرد و گفت که اسنادش هم موجود است و به مراجع قضایی ارسال شده است.

مجری شب های فوتبالی گفت ، حقوق پایه شما 23 میلیون تومان است ؟ شیرازی در جواب طفره رفت.

توتونچی مجری برنامه شب های فوتبالی

توتونچی مجری برنامه امشب تلاش بسیاری کرد تا برنامه را به نحو درستی مدیریت کند.

حسین آل اسحاق مشاور حقوقی رئیس هیات فوتبال تهران

حسین آل اسحاق مشاور حقوقی رئیس هیات فوتبال تهران در ادامه زمانی که شیرازی جوابی برای پاسخ های مجریان و میهمانان برنامه نداشت به اصرار شیرازی روی خط برنامه آمد و سعی به حاشیه بردن مبحث برنامه برد و رسانه را متهم به مهندسی کردن موضوعات برنامه کرد و تلاش کرد با برخی صحبت ها به قول فوتبالی ها وقت کشی کند تا برنامه به اتمام برسد.

آل اسحاق گفت : شما به هیات فوتبال تهران سه اتهام وارد کردید ، یکی مهندسی انتخابات بود ، آرایی که توسط راست مهر و موم شده و بایگانی شده و هیچ کسی دسترسی ندارد چگونه آقایان ادعا دارند که آقای شیرازی کسانی که به ایشان رای ندادند را برکنار کردند. آل اسحاق در ادامه سناریویی را مطرح کرد که خلاف مباحث مطرح شده بود.

آل اسحاق با این بی قانونی سنگ روی سنگ باقی نمی ماند

آل اسحاق گفت با این روشی که رسانه و صداوسیما پیش گرفته است سنگ روی سنگ بند نمی شود و این نوع مطالبه گری نیست ، شما بابد بروید مجمع و تخلفات را مطرح کنید و در صورت احراض تخلفات مستند پیگیری می شود.

آل اسحاق گفت اگر حکم صادر شود گردن ما از مو باریک تر است ، اسحاق در پاسخ توتونچی به اینکه سوال پرسیدن جرم است ؟ گفت که نه سوال پرسیدن جرم نیست ولی گاهی قصد و نیتی پشت صحبت ها و سوال هایی که پرسیده می شود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *