شاهکار شهدای بابلسر در شهرآورد شمال کشور لیگ ۲ فوتبال کشور

[ad_1]




پیام شهدای بابلسر در شهرآورد شمالی لیگ ۲ فوتبال کشور تیم مدعی سپیدرود رشت را شکست داد.

تیم پیام شهدای بابلسر در روزی که ۵ بازیکن ثابت خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت با نمایش فوتبالی هوشمندانه، ۲ بر ۱ سپیدرود رشت را از پیش رو برداشت.

نیمه اول بازی با وجود برتری نسبی سپیدرود رشت، بدون ردوبدل شدن گلی پایان را در ورزشگاه سردار شهید کاظم علیزاده پایان یافت.

برخلاف نیمه اول بازی در نیمه دوم، ورق برگشت و شاهد بازی زیبا و تماشایی بودیم.

در دقیقه ۴۸ بازی، موقعیت طلایی رضا عاشوری برای به ثمر رساندن گل نخست را از داخل محوطه ۶ قدم دروازه بان بابلسر محمدرضا فصیحی به نوک انگشت راهی کرنر کرد و در ادامه نیز ضربه کرنر را مهیار نوری با سر به تیرک عمودی دروازه میزبان زد تا ۲ فرصت پی در پی گلزنی برای سپیدرود از دست برود.

سرانجام دفاع منطقی شاگردان محمود پوراسدالله در مقابل حملات متعدد و خطرناک سپیدرود جواب داد و اولین گل بازی را سیدعلیرضا شیردست در دقیقه ۵۶ با پاس زمینی ارسالی از سمت چپ زمین به ثمر رساند.

سپیدرود رشت بعد از دریافت گل، سراسیمه حمله کرد ولی محمدحسین غضنفریان روی ضدحمله، گل دوم را در دقیقه ۸۵ وارد دروازه حریف کرد.

در حالی که داور وقت‌های اضافه را اعلام کرده بود، نیما پاکدل در دقیقه ۹۱ برای سپیدرود رشت گلزنی کرد تا بازی با برتری ۲ بر ۱ پیام شهدای بابلسر پایان یابد.

پیام شهدای بابلسر با کسب برد در این مسابقه ۲۹ امتیازی شد و از رتبه هفتم به رتبه پنجم جدول گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

این تیم با هدایت محمود پوراسدالله در ۳ بازی ۷ امتیاز کسب کرده است.

سپیدرود رشت هم با ۳۴ امتیاز و یک پله سقوط به جایگاه چهارم جدول رفت.

شهدای ساری دیگر نماینده مازندران هم دومین برد فصل را در مقابل تهران یاسا به دست آورد.

در دقیقه ۱۲ این دیدار، ارسال زیبای محمدحسین تیرانداز با ضربه سر حسین اباذری، تبدیل به تک گل این دیدار تبدیل شد.

محمد سیاحی سنگربان شهدای ساری در دقیقه ۹۵ با واکنش فوق‌العاده خود در موقعیتی تک به تک، مانع فرو پاشیدن دروازه اش شد.

شهدای ساری که با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم و انتهای جدول گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد فاصله خود را با تیم رده سیزدهمی شهرداری بم به ۲ امتیاز رساند.

لینک منبع خبر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *