تعاونی‌های مسکن مهرگان در قزوین برای گرفتن پایان کار اقدام کنند

[ad_1]


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: تعاونی‌های مسکن ناحیه شهری مهرگان باید هرچه سریع‌تر برای گرفتن پایان کار به شهرداری مراجعه و فرآیند دریافت سند را سپری کنند.

رسانه لیالستان –

عین الله کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: هم اکنون ۱۴۵ تعاونی مسکن در مهرگان شناسایی شده است که تاکنون ۳۲ تعاونی اسناد پایان کار خودشان را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه با بقیه تعاونی‌های مسکن مهرگان نیز صحبت شده که هرچه سریع‌تر در فرآیند دریافت پایان کار قرار بگیرند، افزود: با توجه به مصوبه شورای تامین مسکن در استان قزوین، شرایطی فراهم شده که تعاونی‌ها از تسهیلات و شرایط موجود استفاده کرده و بتوانند با مراجعه به شهرداری‌ها ظرف مدت یک ماه پایان کار بگیرند.

کشاورز ترک با اخطار به اعضای هیات مدیره و تعاونی‌ها تاکید کرد: اگر اعضای هیات مدیره در این خصوص کم کاری داشته باشند، با توجه به قوانین تعاون موارد لازم به دستگاه‌های نظارتی گزارش خواهد شد.

این مسئول به وجود یک فضای مساعدتی برای دریافت پایان کار اشاره کرد و گفت: شرایط پیش آمده به لحاظ پایین بودن هزینه‌ها فرصت مناسبی است که تعاونی‌ها بتوانند هرچه سریع‌تر به دریافت اسناد منازل مسکونی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اضافه کرد: الزام تعاونی‌ها برای دریافت پایان کار در تمام استان اجرایی خواهد شد و در این راستا تلاش شده تا بر اساس اولویت‌ها گام بردایم.

استان قزوین دارای سه هزار و ۶۱۳ تعاونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

∎​

باشگاه خبرنگاران جوان

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *