بزرگترین مرکز روانپزشکی شمال کشور نیازمند دستان یاریگر خیران

رییس مرکز آموزشی– درمانی شفای رشت با بیان اینکه این مرکز بزرگترین مرکز خدمات روانپزشکی شمال کشور است گفت: این مرکز به عنوان تنها مرکز ارائه دهنده خدمات اعصاب و روان بزرگسالان و خدمات فوق تخصصی اطفال گیلان، علاوه بر مردم استان به هموطنان استان‌های همجوار هم خدمات ارائه می‌کند.

دکتر هادی رحیمی با اشاره به اینکه از سال ۷۴ تاکنون حتی یک تخت هم به این مرکز درمانی اضافه نشده است افزود: با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان و بیماران و برای بهبود خدمات رسانی، این مرکز نیاز به توسعه بخش‌های بیمارستانی و تامین تجهیزات روز و پیشرفته روانپزشکی دارد.

وی با بیان اینکه با استفاده از اعتبارات دولتی، برای نخستین بار یک دستگاه تحریک مغناطیسی فراجمجمه‌ای مغز، موسوم به Rtms خریداری و به تجهیزات این مرکز درمانی اضافه شده است، گفت: اعتبارات دولتی پاسخگوی تامین نیاز‌ها نیست و با کمک خیران می‌توان بخشی از هزینه‌های توسعه و تجهیز این مرکز درمانی را تامین کرد.

رییس مرکز آموزشی– درمانی شفای رشت با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران اعصاب و روان گیلان در این مرکز مستقر است افزود: خیران می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه به این مرکز و سامانه shafa.gums.ac.ir و یا به شماره کارت ۶۰۶۳۷۰۰۴۷۳۷۲۸۲ به بیماران اهدا کنند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *