انهدام باند سارقان در لاهيجان/ اعتراف به 21 فقره سرقت

گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: اعضای باند 3 نفره سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با 21 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 11 دستگیر شدند.

سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار لیالستان، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان كرد و اظهار داشت: عدم رعايت نکات ايمني مهمترين عامل سوء استفاده سارقان است.


وي با اعلام اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سريالي قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری 11 با استفاده از اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، اعضاي باند 3 نفره سارقان را شناسايي و با هماهنگي قضائي آنها را در مخفیگاهشان دستگير كردند.


فرمانده انتظامي شهرستان لاهیجان از اعتراف متهمان به 21 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تحقیقات پليس خبر داد و بيان داشت: سارقان 27، 46 و 47 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.


اين مقام انتظامي به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *