امام جمعه ایلام:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

[ad_1]


امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است.
امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است.

رسانه لیالستان –

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مردم ما با لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در این برهه حساس با تمام وجود در انتخابات مشارکت کرده و شایسته‌ترین ها را در انتخاب خواهند کرد.
وی با بیان اینکه برکات مشارکت حداکثری برای مردم بسیار فوق العاده بوده و در واقع تیری بر قلب دشمنان است و آنها از رسیدن به اهداف ناامید خواهد کرد، ابراز کرد: جامعه‌ای که بخواهد نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشد به راحتی طعمه دشمن خواهد شد.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: رأی دادن حقی است که همه ما داریم و نباید تبلیغات دشمن موجب شود از حق خود به نفع دشمن صرفنظر کنیم، ما به عنوان مسلمان در یک نظام برخواسته از مکتب اسلام، تکلیف داریم در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، یعنی بر ما واجب است که به عنوان یک وظیفه سیاسی، شرعی و مذهبی پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.
وی با اشاره به اینکه دشمن ناجوانمردانه تبلیغ می‌کند که مردم حضور مردم را در انتخابات تحت تأثیر قرار دهد، گفت: علاوه بر مشارکت، باید تلاش کرد شایسته‌ترین افرادی که می‌شناسیم برای تغییر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، انتخاب کنیم.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه قانونگذاری نقش فوق العاده ای است، یادآور شد: مجلس شورای اسلامی از طریق قانونگذاری، مسیری را برای دستگاه‌های اجرای ریل گذاری و ترسیم می‌کند و این نقش در سرنوشت همه آحاد جامعه تأثیرگذار است.
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به حماقت و اشتباه راهبردی آمریکا در حمله به یمن، افزود: شورای امنیتی که نتوانست جلوی تهاجم آمریکا و اسرائیل را به مردم مظلوم غزه را بگیرد و از کودک کشی جلوگیری کند، خیلی راحت مجوز حمله به یمن مظلوم را برای آمریکا و همپیمانانش صادر کرد و این گونه آشکارا حق کشی کرده و از ظالم پشتیبانی می‌کند.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: البته نشانه‌های پشیمان شدن آنها آشکار شده است، وقتی رزمندگان یمن هم ناوهای آنها را مورد هجوم قرار دادند فهمیدند که برنده این جنگ نخواهند بود، با دستوری که مقام معظم رهبری برای انتقام از خون شهدای مظلوم و زائران سردار دل‌ها نیز صادر کردند، دست نیروی مقاومت برای انتقام از بانیان این جنایت یعنی آمریکا و اسرائیل باز خواهد شد.
امام جمعه ایلام با اشاره به ۱۳ رجب و سنت حسنه اعتکاف، گفت: جوانان را دعوت می‌کنیم که برای بهره مندی از این تجربه معنوی سه روز در مساجد روزه گرفته، مشغول عبادت و ارتباط روحی با خداند متعال شوند و از این فرصت برای خودسازی و تربیت روح استفاده کنند، ماه رجب یک فرصت ارزشمند برای تقرب به ارزش‌های الهی وخودسازی است

∎​

برنا

[ad_2]

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *