اجماع مدیران استقلال درباره نظارت ویژه فدراسیون بر هفته‌های پایانی و تعیین تکلیف آکادمی

[ad_1]




تهران ایرنا اولین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در سال ۱۴۰۳ ظرف ۴۸ ساعت آینده برگزار خواهد شد که از جمله مهم‌ترین مسائل به احتمال زیاد حمایت قاطع از تیمی است که مدیرانش ارشدش بر این باورند «از نظر داوری بیشترین ضربه را متحمل شده است.»

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، آخرین باری که مدیران ارشد باشگاه استقلال گرد هم جمع شدند و درباره مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند، به چند ماه پیش بر می‌گرد.

آخرین روزهای بهمن ۱۴۰۲، مدیران ارشد آبی‌پوشان گرد هم جمع شدند تا پیرامون مسائل مختلف استقلال به بحث و تبادل نظر بپردازند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، ایجاد تعامل بین مدیرعامل با سرمربی و رفع اختلاف نظر میان آنها بود!

حالا در آخرین روزهای فروردین قرار است اولین نشست هیات مدیره استقلال در سال ۱۴۰۳ برگزار شود. این جلسه به احتمال زیاد ظرف ۴۸ ساعت آینده در ساختمان خیابان علامه جنوبی برگزار خواهد شد.

مهدی افضلی، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه مدیرعامل یعنی علی خطیر دور یک میز می‌نشینند تا پیرامون مهم‌ترین اتفاقات این باشگاه حرف بزنند و تصمیم‌گیری کنند.

به طور حتم علی آقامحمدی در این نشست، هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت نخواهد کرد. البته خلاف شایعاتی که مطرح می‌شود، عضو شناخته‌شده هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا نکرده است. شانزدهم دی ۱۴۰۲ بود که آقامحمدی، جانشین علی خانی در هیات مدیره استقلال شد. از روزی که آقامحمدی معرفی شد، در هیچ کدام از جلسات هیات مدیره شرکت نکرد و در هیچ کدام از اتفاقات و تصمیمات این باشگاه نقشی نداشت.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد که آقامحمدی منتظر برگزاری مجمع جدید باشگاه استقلال است تا تکلیف آبی‌پوشان به صورت رسمی مشخص شود. گفته می‌شود اگر مالک بعدی استقلال مجموعه معتبری باشد به احتمال زیاد آقامحمدی در استقلال ماندنی و حضورش در جمع مدیران آبی‌پوشان پررنگ‌تر خواهد شد!

آکادمی باشگاه استقلال یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات در جلسه هیات مدیره استقلال خواهد بود. اصغر حاجیلو فصل گذشته ریاست آکادمی آبی‌پوشان را برعهده داشت. اینکه او در سمتش ابقا یا برکنار شود، هنوز به صورت رسمی مشخص نیست. هیات مدیره استقلال سرنوشت آکادمی باشگاه استقلال را به شخص مدیرعامل واگذار خواهد کرد و خطیر درباره تیم‌های پایه‌ای آبی‌پوشان تصمیم خواهد گرفت.

لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده است و قطعا هفته‌های پایانی این رقابت‌ها با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد. در جدول رده‌بندی استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و به احتمال زیاد یکی از این دو تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

اهمیت هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث شده است تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در چند روز اخیر بیانیه‌هایی را علیه یکدیگر صادر کنند. باشگاه استقلال مدعی است که بیشترین لطمه را از داوری‌ها خورده و باشگاه رقیب با اشتباهات داوری امتیازات زیادی را به دست آورده است.

اخبار دریافتی خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که هیات مدیره باشگاه استقلال قصد دارد به طور ویژه از این تیم حمایت کند. مدیران ارشد آبی‌پوشان بر این باور هستند که حق استقلال تضییع شده است و باید از تیمی که صدرنشین لیگ برتر است حمایت ویژه‌ای صورت گیرد و از مدیران فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق درخواست خواهند کرد تا نظارت ویژه‌ای به هفته‌های پایانی لیگ برتر داشته باشند.

مسائل مالی موضوعی است که در تمام نشست‌های هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شده است و صد البته خواهد شد. در جلسه پیش رو درباره تزریق منابع مالی و پرداخت بخشی دیگر از قراردادهای مربیان و بازیکنان استقلال نیز بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

لینک منبع خبر

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *