آلگری مربی یوونتوس می‌ماند

یوونتوس پایان وحشتناکی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ داشت و بعد از کسر ۱۰ امتیاز از این تیم به دلیل تخلفات مالی، فصل را در رده هفتم به پایان رساند تا سال بعد در لیگ قهرمانان حاضر نباشد.

یووه هم‌چنین به دنبال حذف از نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و نیمه نهایی لیگ اروپا، برای دومین فصل پیاپی بدون جام ماند تا آینده آلگری در هاله‌ای از ابهام فرو رود. با این حال، مدیرعامل یووه می‌گوید اگرچه در طول این فصل چند بار جر و بحث‌های داغی با هم داشته‌اند، اما آلگری همچنان مربی تیم می‌ماند.
او گفت: «موقعیت آلگری هیچ وقت محل تردید نبوده. او در تمام برنامه‌ریزی‌ها برای آینده و سناریوهای بازار نقل و انتقالات سهیم است. ما هر روز با هم جلسه داریم و در تماس هستیم و این طوری با این طوفان روبرو شدیم. لحظه‌هایی بوده که جر و بحث کرده‌ایم، گاهی اوقات خیلی داغ شده، اما رابطه‌مان خیلی سریع دوباره محکم شده. 

هدف و عزم ما این است که بهترین کار را برای بازیکنان و باشگاه انجام دهیم، و در طوفانی که خودمان را در آن دیدیم، کنار هم خیلی خوب کار کردیم، اگرچه بعضی از بازی‌ها می‌توانست بهتر باشد. در نهایت در جدول سوم شدیم و تا یک قدمی دو تا فینال رفتیم. شروع عالی در این فصل نداشتیم، در حالی که اواخر فصل هم به دلیل مسایل روحی و روانی دچار فروپاشی شدیم.»

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *