چلسی بر مدار بحران/ برنتفورد هم از لمپارد گذشت

در یکی از دیدار‌های هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در استادیوم استمفوردبریج میزبان برنتفورد بود که این دیدار به دلیل عملکرد ضعیف و پرانتقاد شاگردان فرانک لمپارد، با ۲ گل به سود زنبور‌ها به پایان رسید.

این دیدار در نیمه اول بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد و دو تیم موقعیت چندانی خلق نکردند. در یکی از معدود فرصت‌های چلسی، انزو فرناندز شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او را داوید رایا راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۷ گل نخست بازی به ثمر رسید. ارسال کرنر ماتیاس ینسن با ضربه سر زانکا همراه شد و توپ در مسیر عبور از کنار دروازه، به سزار آزپلیکوئتا برخورد کرد و به گل تبدیل شد تا کاپیتان چلسی به اشتباه، دروازه تیمش را باز کند.

یک ارسال به درون محوطه جریمه با دفع ناقص زانکا همراه شد و توپ برابر انگولو کانته قرار گرفت که شوت او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اوبامیانگ که در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد، چند فرصت خوب را از دست داد. او ابتدا روی ارسال استرلینگ و در چالش با گلر حریف موفق عمل کرد، اما ضربه سر او به بیرون رفت. دقایقی بعد، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد، ولی شوت کم جان او را رایا مهار کرد.

در شرایطی که چلسی در طول نیمه دوم صاحب توپ و میدان بود، اما در خلق موقعیت موفق عمل نمی‌کرد، این برنتفورد بود که توانست روی یک ضدحمله دروازه میزبان را برای بار دوم باز کند.

روی یک حرکت تیمی از سمت راست، پاس شاندون باپتیست به برایان امبومو، این بازیکن ۲۳ ساله کامرونی را به راه انداخت و او پس از چندین متر پیش روی، وارد محوطه جریمه شد و ضربه خود را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به پای تیاگو سیلوا، وارد دروازه شد و گل دوم زنبور‌ها اینگونه به ثمر رسید.

در ادامه نیز بازیکنان چلسی در خلق موقعیت ناکام بودند و به جز ضربه سر مادیوکه در دقیقه ۹۱، موفق به تهدید دروازه میهمان نشدند و بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود زنبور‌ها به پایان رسید. سامان قدوس نیز در این بازی روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی به دست نیاورد.

با این نتایج، چلسی ۳۹ امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند. برنتفورد نیز توانست شمار امتیازات خود را به عدد ۴۷ برساند و بالاتر از فولام، به رتبه نهم صعود کرد.

این پنجمین شکست متوالی چلسی با فرانک لمپارد بود. از زمانی که او هدایت چلسی را برعهده گرفته، آبی‌های لندن در دیدار برابر ولورهمپتون، رئال مادرید (۲ دیدار)، برایتون و برنتفورد تن به شکست داده‌اند و لمپارد حتی یک امتیاز هم کسب نکرده است.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *