یزدانی: برای من تکلیف دوبنده تیم ملی در تورنمنت خارجی مشخص می‌شود

[ad_1]

امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، پس از برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی در استان مازندران، گفت: من مازندرانی‌ام و در مازندران زندگی می‌کنم، این اردو برای اولین‌بار در این استان برگزار شد، به نظرم غیر از تنوع خیلی جالب بود. نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد پس از جام تختی بود که همه بچه‌ها خدا را شکر سرحال تمریناتشان دادند.

وی درباره وضعیت خودش اظهار داشت: طبق تصمیم کادر فنی از حضور در مسابقات جام تختی معاف بودم و یا باید در مسابقات انتخابی داخلی شرکت می‌کردم و یا در تورنمنت خارجی با حریف مستقیم کشتی می‌گرفتم. تصمیم نهایی کادر فنی مبنی بر حضور ما در تورنمنت خارجی است و ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اکنون به‌طور جدی در حال پیگیری تمرینات هستیم تا در نهایت هر آنکه شایسته‌تر است به مسابقات جهانی اعزام شود.

یزدانی با اشاره به رقابت‌های جهانی امسال، عنوان کرد: همه حریفانی که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند خوب هستند، زیرا تمام آن‌ها برای قهرمان شدن می‌آیند، ما هم قدم به قدم جلو می‌رویم، کشتی برخی از حریفان مشخص شده را همراه با کادر فنی آنالیز می‌کنیم که در صورت انتخاب شدن برای حضور در مسابقات جهانی با برنامه‌ریزی دقیق‌تری پیش برویم تا به لطف خدا با دست پُر از مسابقات بازگردم.

آزاد کار وزن ۷۰ کیلوگرم کشودمان خاطرنشان کرد: امسال ۲۳ ساله می‌شوم، پیش‌تر کوچکترین عضو تیم ملی کشتی آزاد بودم، اما حالا احمد جوان و میلاد، ولی زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم کوچکترین اعضای تیم هستند که برای این دو کشتی گیر جوان آرزوی موفقیت دارم.

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در سال جاری از ۲۳ خرداد تا ۵ تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *