پیولی: در یک بازی مهم پیروز شدیم/ به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیاز داریم

استفانو پیولی در پی برتری ۴ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل ناپولی صدرنشین در هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا و بازگشت به رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: این اولین گام ما بود. هنوز ۹ بازی دیگر در سری A داریم که باید چنین نگرشی در آن‌ها داشته باشیم، چون ما در گذشته فرصت‌هایی را از دست داده‌ایم و نمی‌توانیم دوباره چنین اشتباهی را مرتکب شویم. این یک پیروزی خوب بود، اما برای ما تنها یک بازی بود.

وی افزود: نتیجه این بازی هر چه که قرار بود باشد، تأثیری در عملکرد ما در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌گذاشت، چون بازی در لیگ قهرمانان تجربه، جو و رقابتی کاملاً متفاوت خواهد بود. این به ما امکان می‌دهد که این مسابقه را بررسی کنیم و ببینیم کجا خوب عمل کردیم یا می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ناپولی در این فصل در سری A بهتر از ما عمل کرده، بنابراین ما در یک بازی مهم پیروز شدیم، اما مهمترین چیز نتیجه نهایی در پایان فصل است. برای اینکه این یک فصل مثبت برای‌مان باشد، به کسب جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان نیاز داریم.

میلان با پشت سر گذاشتن اینتر ۵۰ امتیازی، حالا با ۵۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و بالای سر خود هم ناپولی ۷۱ امتیازی و لاتزیوی ۵۵ امتیازی را می‌بیند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *