پیروانی: خوشحالی دربی همان شب تمام شد/ پرسپولیس بیشترین ضرر را از داوری دیده

افشین پیروانی در مورد اظهارات و واکنش‌های مختلف بعد از دربی ۱۰۰ اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. برد در دربی شیرینی دیگری دارد، اما اکنون دیگر آن بازی تمام شده و ما هم فقط همان شب شادی کردیم. از روز بعد از دربی روی بازی‌های بعدی تمرکز کرده‌ایم.

وی افزود: دربی تمام شده و نمی‌دانم این همه بحث و جدل برای چیست. پر‌سپولیس با شایستگی بازی را برد و ممنونم از هواداران چه آن‌هایی که در استادیوم سنگ تمام گذاشتند و آن‌هایی که اجازه ورود نداشتند مثل بانوان و چه آن‌هایی که نبودند و از راه دور برای ما انرژی مثبت فرستادند. همچنین از کلیه عوامل باشگاه، کادر فنی و تدارکات، کادر پزشکی و رسانه‌ای و بازیکنان عزیز و هر کسی که برای نام بزرگ پرسپولیس زحمت می‌کشد تشکر می‌کنم.

پیروانی گفت: دوستان فرافکنی نکنند و بدانند اگر قرار بر گله و شکایت از بحث اشتباهات داوری باشد، پر‌سپولیس قطعا در این فصل بیشترین ضرر را در این زمینه دیده است. خواهشم این است که کارشناسان بی‌طرف و عادل در پایان فصل جدولی از این اشتباهات داوری تهیه کنند تا صحت ادعای من مشخص شود.

مدیر تیم پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در ادامه فصل، عنوان کرد: خوشبختانه برد دربی روحیه بسیار خوبی به تیم تزریق کرده، اما همانطور که گفتم خوشحالی دربی همان شب برای ما تمام شد. از الان به فکر بازی‌های آینده هستیم. هواداران عزیز بدانند که در بازی‌های باقیمانده طوری تلاش می‌کنیم که انگار هر بازی یک فینال جداگانه است و برای شادی آن‌ها از جان مایه می‌گذاریم.

پیروانی تصریح کرد: جا دارد از ایرانسل و بانک شهر که حامیان اصلی باشگاه هستند و همچنین مدیران‌شان تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. از ابتدای فصل در کنار تیم بوده‌اند و پر‌سپولیس را حمایت کرده‌اند. همچنین از اعضای هیات مدیره و رضا درویش که با تلاش‌های خود و هماهنگی با اسپانسر‌ها برای کسب درآمد تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی افزود:‌ای کاش در باشگاه بزرگ پرسپولیس هم اتفاقی بیفتد که مثل بعضی از تیم‌ها در ابتدای فصل هیچگونه بدهی وجود نداشته باشد، حسابی مسدود نباشد و بودجه مشخص و معینی، چه برای نقل و انتقالات و چه برای هزینه‌ها در طول فصل وجود داشته باشد. امیدوارم طی مدت باقیمانده تا پایان فصل با حمایت این عزیزان و همینطور هواداران خوبمان که همواره یار و یاورمان بوده‌اند بتوانیم بهترین نتایج را برای پر‌سپولیس بزرگ به دست بیاوریم. در بازی‌های آینده نیز در ورزشگاه منتظر حضور گرمشان هستیم.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *