واکنش جانشین پاتر به اخراج او از چلسی

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/qrev



چلسی بعد از برکناری گراهام پاتر به دنبال استخدام جانشین او است. این تیم یک روز قبل از اخراج سرمربی خود با نتیجه ۲-۰ مغلوب استون ویلا شد؛ نتیجه‌ای که آبی‌ها را در رده یازدهم لیگ برتر قرار داد. از روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت چلسی یاد می‌شود.

دی زربی زمانی که گراهام پاتر برایتون را به مقصد چلسی ترک کرد، جانشین او شد و حالا دوباره می‌تواند به عنوان جانشین این مربی پای در جای بسیار بزرگتری بگذارد.

این مربی جوان در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود در واکنش به اخراج گراهام پاتر گفت: “خیلی متاسفم! این خبر بدی برای مربیان است. به نظرم مربیان بیش از اندازه در تیررس انتقادات قرار دارند. به نظرم مسئولیت ناکامی‌ها فقط با مربیان نیست و بازیکنان، باشگاه و خیلی چیز‌های دیگر هم دخیل است. “

پاتر بعد از اینکه در برایتون نتایج خوبی کسب کرد به عنوان جانشین توماس توخل هدایت چلسی را به عهده گرفت. او در ماموریت جدید که خیلی بزرگتر از قبلی بود موفق عمل نکرد و با وجود داشتن مهره‌های گرانقیمت در کسب نتایج قابل قبول با چلسی ناکام بود و سرانجام نیز اخراج شد.

دی زربی نیز بعد از جدایی پاتر و نشستن روی نیمکت برایتون خیلی زود توانست موفقیت‌های او را تکرار کرده و به جایگاهی مناسب در تیم دست پیدا کند. برایتون در حال حاضر با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز کمتر از یونایتد در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. دی زربی به لطف این عملکرد خوب، حالا به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت چلسی شناخته می‌شود و این در حال است که برخی منابع از علاقه تاتنهام به او خبر می‌دهند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *