هدف والای اعضای شورای شهر رشت چیست؟

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/9u6c

 

به گزارش لیالستان و به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در نشست پایان سال با مجموعه پرسنل شورای اسلامی شهر رشت در  ساختمان جلسات شورا با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: این جلسه به بهانه تبریک پایان سال و قدر دانی از زحمات یک ساله تمامی کارکنان پر تلاش شورای رشت برگزار شده است.

وی به تقارن سال جدید با ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت : معتقدم همه باید محاسبه عملکرد یک سال کاری برای خودمان داشته باشیم و ببینیم حضورمان در یک مجموعه تا چه اندازه تاثیر گذار بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت  تصریح کرد: در شورای ششم رشت هدف گذاری هایی انجام شده بود که وسیله رسیدن به این اهداف شخص شهردار بود، که متاسفانه توانمندی لازم را در انجام برنامه ها نداشت و فرصتی از شورا و شهر با انتخاب  اشتباه گرفته شد که از این بابت از مردم عذرخواهی میکنم.

کارگرنیا به تاثیر گذاری اعضای شورای ششم رشت اشاره کرد و گفت : اکثریت اعضای شورای رشت هم و غمشان رسیدن به شهری توسعه یافته است و همه ما در تلاشیم تا به درستی به تکلیفمان عمل کنیم.

وی با تاکید به اینکه شورای رشت علیرغم تمامی درگیری هایی که در دوران فعالیت شهردار پیشین رقم خورد نهایت همکاری را در بررسی لوایح و تسریع بخشیدن به امور انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انتخاب شهردار رشت بیان کرد: امیدواریم در سال پیش رو و دو سال و نیم باقی مانده از عمر شورای ششم ، مشکلات برطرف و رشد و بالندگی  برای شهر رقم بخورد و در این راستا نیز از حمایت های استاندار، فرماندار و نمایندگان مجلس تشکر می کنیم.

کارگرنیا با آرزوی سالی توام با سلامتی و خیر و برکت برای تمامی شهروندان رشت گفت : امیدواریم بهترین ها برای همگان رقم بخورد .

مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ سال خوبی برای بنده بود اظهار کرد: حضور در کنار پرسنل خدوم شورا و همکاران شورایی ام باعث افتخار است و امیدوارم با حضور شهردار جدید رشت اتفاقات خوبی برای رشت رقم بخورد.

سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم سال آینده سالی بسیار خوبی برای شهر و شهروندان باشد اظهار کرد: بنده به عنوان کارشناس مالی معتقدم سال پیش رو سال بسیار خوبی برای شهر و شهروندان است و یقینا اتفاقات خوبی در راستای رشد و بالندگی هر چه بیشتر رشت رقم می خورد.

حسن کریمی کرنق رئیس کمیسیون بهداشت،  محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت نیز در این نشست با تبریک پیشاپیش سال نو اظهار کرد: برای تمامی شهروندان و پرسنل پُر تلاش شورا و شهرداری رشت آرزوی صحت و سلامتی دارم و خدا گواه است که شورا تمام تلاشش را به منظور ارائه خدمات احسن به شهر و شهروندان به کار گرفته است و در طی مدت زمان عمر سرپرستی شهرداری رشت ،آسفالت انجام شده در شهر چند برابر دیگر ایام بوده است .

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *