هتل ارزان در چابهار  رزرو مسافرخانه و مهمانپذیر چابهار

هتل ارزان در چابهار و یافتن اقامتگاهی ارزان و اقتصادی با توجه به اینکه یکی از بیشترین بودجه های سفر پس از بلیط هواپیما مربوط به هتل و اقامتگاه است برایتان بسیار مهم خواهد .

اما قبل از آغاز همینطور که متوجه شده اید میخواهم در مورد یافتن هتل ارزان در چابهار یک مقاله ای کامل و کاربردی تقدیم حضورتان کنیم تا بتوانید به راحتی در هر زمان برایتان کاربردی باشد قبل تر هم در مورد بهترین مکان های اقامت در گیلان برایتان مطلب نوشته این.

چابهار، هندوستان ایران

اگر موافق باشید در ابتدا یک مقدمه کوتاه در مورد شهر زیبای چابهار تقدیم تان کنیم این شهر لقب هندوستان ایران را به یدک میکشد.

شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان است و از سمت جنوب با دریای عمان و از شمال با شهرستان قصرقند و سوی از غرب با شهرستان کنارک و از سوی شرق با شهرستان دشتیاری همسایه است.

تا سال ۱۳۹۸ چابهار با کشور پاکستان مرز مشترک داشت که در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۸ با جدا شدن شهرستان دشتیاری، هم‌اکنون چابهار با پاکستان مرز مشترک ندارد.

 از منظر طبیعت گردی سواحل شب تاب بندر زیبای  بسیار  چابهار بسیار  شبیه سواحل شب تابی وادهو مالدیو هندوستان است و به همین خاطر به چابهار، هند ایران هم می گویند. سواحل شب تابی بندر چابهار یکی از مهم ترین جاذبه های چابهار محسوب می شود.

جاذبه های گردشگری چابهار


از مهم ترین و فوق العاده ترین جاذبه های گردشگری چابهار میتوان به ساحل صخره ای چابهار (ساحل دریا بزرگ) ، تالاب لیپار چابهار،کوه های مریخی چابهار و جنگل حرا چابهار نام برد.

هتل ارزان در چابهار

یافتن هتل ارزان در چابهار

اما یافتن هتل قیمت مناسب در چابهار یکی از کلید های رسیدن به زیبایی های وصف ناپذیر این منطقه رویایی خواهد بود و ماهم در این راه یاری رسان شما خواهیم بود.

هتل لیپار چابهار

هتل پنج ستاره لیپار واقع در منطقه آزاد چابهار در سال 1386 آغاز به کار کرد.ساختمان زیبا و مجلل هتل در 3 طبقه ساخته شده است.

این هتل جزو هتل ارزان در چابهار نیست ولی قطعا جزو یکی از با کیفیت ترین هتل های چابهار است و به دلیل قیمت مناسب و اقتصادی اش در این لیست قرار گرفته است.

هتل لاله چابهار

هتل بين المللی لاله چابهار که در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۸۶ در كنار ساحل زيبای دريای عمان احداث و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ صورت گرفته است جزو هتل ارزان است که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیتی بسیار عالی دریافت خواهید کرد.

این هتل با طراحی و معماری مدرن دارای ۳۸ باب اتاق و سوئیت مجهز به تمامی امکانات رفاهی و چهار ستاره می‌باشد.

موقعیت مکانی مناسب این مجموعه موجب دسترسی آسان به ساحل و لذت بردن از تماشای زیبایی های آن و اسکله بهشتی گردیده است. این هتل با امکانات و خدمات ویژه با پرسنلی عالی در فضایی بسیار دلپذیر اقامتی بیادماندنی را برای میهمانان رقم خواهد زد.

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار هم در لیست ما قرار دارد و از هتل های با کیفیت و پر طرفدار شهرستان چابهار محسوب می شود و قطعا کسانی که چند بار به این شهر سفر کرده اند برای یکبار هم که شده در این هتل اقامت گزیده اندو.

هتل آپارتمان شهروز چابهار

شهروز چابهار هم جزو هتل های ارزان چابهار ولی با کیفیت بسیار عالی می باشد که میتوانید کیفیت و تمایز خدمات را در این هتل حس کنید.

هتل فردوسی چابهار

این هتل اقامتگاهی ارزان در چابهار نیست و این هتل هم در لیست هتل ارزان در چابهار حضور دارند این هم به دلیل کیفیت و خدمات فوق العاده این هتل به مسافران است که حتما خوشحال خواهیم شد در نظرات این صفحه تجربیات خودتان را با مخاطبین ما در میان بگذارید.

هتل سپیده چابهار

سپید چابهار هم جزو هتل های پرطرفدار شهر چابهار اقامتگاهی ارزان در چابهار محسوب می شود و با قیمت هایی بسیار عالی بهترین کیفیت را در چابهار تجربه خواهید کرد که حتی در جزیره کیش هم نظیر آن وجود ندارد.

هتل آذین چابهار

این هتل در بلوار قدس و نزدیک اسکله شهید بهشتی قرار دارد. این هتل 3 ستاره، با تعداد 22 اتاق در 2 طبقه از سال 1396 به پذیرایی از مسافران و مهمانان مشغول است.

هتل گل سرخ چابهار

این هتل در چابهار و خیابان حافظ واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مسجد نور، رستوران محلی صبحانه جنگی زهی قرار گرفته است.

هتل گیلان چابهار

هتلی با نام گیلان در چابهار، هتلی با درجه سه ستاره در مرکز شهر چابهار است. یکی از ویژگی‌های این هتل موقعیت مکانی خوب آن است که تا ساحل و مراکز تجاری منطقه آزاد فاصله کمی دارد.

هتل گدروشیا چابهار

گدروشیا هتل امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را برای میهمانان مهیا کرده است، از مهمترین آنها می توان اشاره نمود به تلفن، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی اشاره نمود.

هتل صدف چابهار

صدف چابهار یک هتل دو ستاره در شهر چابهار واقع در استان سیستان بلوچستان می باشد.هتل از روستای تیس 7 کیلومتر، از قلعه پرتغالی های چابهار5 کیلومتر فاصله دارد.

هتل دلفین چابهار

مهمانسرای دلفین در محله توحیدی چابهار و در میدان شیلات واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است.

در بالا لیستی از بهترین هتل های چابهار به عبارتی لیستی با عنوان اقامتگاه ارزان در چابهار برای شما عزیزان آماده کردیم و تمام تلاش مان این است که تمام اقامتگاه های موجود در چابهار را در این مقاله لیست کنیم و تبدیل به مرجعی دائمی برای یافتن بهترین هتل در شهر زیبای چابهار شویم.

از شما عزیزان خواهشمندیم که همانگونه که ما در حال به روز رسانی و معرفی هتل ارزان در چابهار هستیم شما هم تلاش کنید برای یافتن اقامتگاه ارزان در چابهار مخاطبین ما را یاری کنید و نظرات تان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *