میزان شانس قهرمانی منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر/ بررسی ۳ وضعیت جدول جزیره+عکس

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/7936

 امشب در مهمترین بازی فصل لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی میزبان آرسنال در اتحاد است.

مسابقه‌ای که تکلیف قهرمان را به نوعی مشخص خواهد کرد و به نوعی می‌توان دقیق‌تر از فاتح جام لیگ برتر نام برد.

سایت اوپتا در گزارشی به بررسی هر نتیجه‌ای در مسابقه امشب پرداخت و تحلیل کرد که باخت، تساوی یا برد منچسترسیتی چه اوضاعی بر جدول حاکم خواهد کرد.

طبق سایت این رسانه معتبر، در صورت برد منچسترسیتی در این مسابقه، تیم گواردیولا به احتمال ۹۱ درصد قهرمان جزیره خواهد شد. در حالی که آرسنال پس از باخت در بازی امشب، تنها ۹ درصد شانس رسیدن به رتبه اول در پایان فصل را دارد.

اگر بازی مساوی شود، شانس منچسترسیتی برای قهرمانی ۷۲ درصد و برای آرسنال ۲۸ درصد خواهد بود.

میزان شانس قهرمانی منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر/ بررسی ۳ وضعیت جدول جزیره+عکس

اوپتا نوشت: اگر آرسنال در بازی امشب مقابل منچسترسیتی در اتحاد برنده شود، به احتمال ۵۶ درصد قهرمان جزیره خواهد شد. منچسترسیتی با ۴۴ درصد این شانس را دارد تا بتواند باخت امشب را جبران کند و در پایان فصل قهرمان انگلیس نام گیرد.

در جدول لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۳۲ بازی و ۷۵ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با ۳۰ بازی و ۷۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

آرسنال از هفته سوم جزیره در صدر بوده و باید آیا می‌تواند پس از این همه نمایش خوب، منچسترسیتی را برای قهرمانی شکست دهد و پس از ۱۹ سال قهرمان انگلیس شود یا خیر؟

آرسنال در ادامه مسیر با تیم‌های چلسی، نیوکاسل، برایتون، ناتینگهام فارست و ولورهمپتون دیدار دارد، در صورتی که منچسترسیتی باید با فولام، وستهام، لیدز، اورتون، چلسی و برنتفورد مبارزه خواهد کرد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *