مسئولان فرهنگی گیلان برای مقابله با ناهنجاری‌ها چکار کنند؟

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تمرکز دشمن بر عرصه فرهنگ گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد فراز و نشیب‌های مختلفی بوده‌ایم، اما این انقلاب توانست بر تمام فشار‌های دشمنان فائق آید و در آینده نیز چنین خواهد شد.

او مشکلات عرصه فرهنگی را سخت‌تر از سایر عرصه‌ها دانست و افزود: یکی از دلائلی که باعث شد برخی کشور‌ها از آرمان‌های خود فاصله بگیرند، ترویج اباحه‌گری در عرصه فرهنگ و مسائل مرتبط بوده است.

به گفته امام جمعه رشت، جمهوری اسلامی از پایه‌های مستحکم دینی و مردمی برخوردار است و به دشمن اجازه ضربه وارد کردن در هیچ عرصه‌ای را نخواهد داد، اما باید بیدار و هوشیار باشیم.

آیت‌الله فلاحتی نقش مردم و دغدغه‌مندان جامعه در سامان‌بخشی امور را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئولان، نیرو‌های مسلح و مدیران ارشد خود را سپر درد‌ها و نگرانی‌های مردم می‌دانند، اما هرجا که مردم در صحنه بودند، موفق‌تر بوده‌ایم.

او تصریح کرد: راهکار‌ها و حرکات ما برای مقابله با ناهنجاری‌ها باید منطبق با حاکمیت و ارزش‌ها باشد تا منجر به سوء استفاده دشمن نشود و از مسئولان فرهنگی استان هم انتظار می‌رود اتاق‌اندیشه‌ورز و قرارگاه در این زمینه تشکیل دهند و جدی ورود کنند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *