لیست رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکو

[ad_1]

بارسلونا فردا در نوکمپ از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری میزبان رئال مادرید است در حالی که بازی رفت را در برنابئو ۰-۱ برابر رقیب دیرینه پیروز شده و شانس بیشتری نیز برای رفتن به فینال دارد.

کارلو آنچلوتی و ژاوی فهرست خود برای بازی حساس فردا را اعلام کردند و در هر دو فهرست غایبان بزرگی دیده می‌شوند.

در فهرست رئال مادرید نام فرلاند مندی به چشم نمی‌خورد و آلوارو رودریگز نیز شانس حضور در این بازی را از دست داد. مندی اخیرا توانسته بود از مصدومیت رهایی پیدا کند، ولی بار دیگر در تمرین مصدوم شد. آنتونیو رودیگر که در دو روز گذشته نتوانسته بود با تیم تمرین کند، امروز با بانداژی روی زانو تمرین کرد و وارد فهرست نیز شد.

فهرست رئال

تیبو کورتوا، لونین، لوئیس لوپز، کارواخال، ادر میلیتائو، آلابا، وایِخو، ناچو، اودریوسولا، لوکاس واسکز، رودیگر، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوآمنی، دنی سبایوس، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس جونیور، رودریگو و ماریانو.

در فهرست بارسلونا نام چهار بازیکن مطرح دیده نمی‌شود. غیبت پدری و و دمبله از قبل مشخص بود و در نهایت فرانکی دی‌یونگ و آندریاس کریستنسن هم به این بازی نرسیدند.

فهرست بارسلونا

مارک آندره تراشتگن، آرائوخو، سرخیو بوسکتس، لواندوفسکی، آنسو فاتی، فران تورس، اینیاکی پنیا، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا، کسیه، سرجی روبرتو، رافینیا، کُنده، اریک گارسیا، بالده، مارک کاسادو، گاوی، پابلو توره، آرنائو تناس، آلارکون، استانیس و گاریدو.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *