فتح الله زاده: از آسیا حذف نشدیم

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که بعد از استعفای خود برای اولین بار در یک گفت‌وگوی تلویزیونی حضور یافته، در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از لیگ قهرمانان حذف شده است؟ گفت: ما ۹۰ درصد حذف شدیم، اما ده درصد شانس داریم.

او در توضیح ده درصد شانس استقلال عنوان کرد: ما یک نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتیم و توضیح دادیم که امکان ترانسفر همچین پول بزرگی را نداشتیم و اگر می‌شود کشوری را بگویید تا پول را به صورت نقد بیاوریم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این راهکار عمل خواهد کرد، گفت: ما تعطیلات نوروز را هم گفتیم و حالا این ۵۰-۵۰ است که‌ای اف سی قبول کند یا خیر. من می‌توانستم بگویم این کار مدیران قبلی است و خودم را عقب بکشم، اما به هر حال تلاشم را کردم.

فتح‌الله‌زاده همچنین اعلام کرد که استقلال در حال آپلود مدارکی است تا مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شود. به گفته او استقلال تا ۳۰ فروردین فرصت دارد و در غیر این صورت آبی‌ها یک سال از خرید بازیکن محروم خواهند شد.

البته این راهکار فتح‌الله‌زاده شاید احتمال نزدیک به صفر درصد را برای حضور در لیگ قهرمانان را پیش روی خود ببیند و بعید است که خوش‌بینی ده درصدی فتح‌الله‌زاده عمل کند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *