غلامی: هنر می‌خواست بازیکنان باشگاه ۷۸ ساله چنین حرف‌هایی بزنند

عارف غلامی درمورد صعود استقلال به فینال جام حذفی با پیروزی پرگل مقابل نساجی، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم یک بازی خیلی خوب ارائه بدهیم. مستحق برد بودیم و خوشبختانه توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. ان‌شاءالله نتیجه دلخواه‌مان را در فینال هم بگیریم.

وی درمورد اینکه استقلال با وجود خراب بودن وضعیت مالی خوب بازی می‌کند، گفت: دیگر وضعیت ما از ناراحتی، خراب بودن و اینگونه مسائل گذشته است.

مدافع استقلال درمورد نهایی شدن قرارداد این باشگاه با همراه اول، توضیح داد: براساس شنیده‌ها نهایی شده، اما ما هیچ اتفاق جدیدی ندیده‌ایم. اگر بخواهم حرف بزنم تکراری است. ۷ ماه است حرف می‌زنیم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده. همراه اول هم باید جوابگو باشد که فعلا جوابی نگرفته‌ایم. کمتر از ۷ روز دیگر فصل تمام شده است. اگر همان مصاحبه‌های قبلی را پخش کنید، بهتر است.

غلامی درخصوص میزان دریافتی خودش، توضیح داد: حدود ۵۰ درصد دریافتی داشته‌ام. خیلی وقت است ماشین خود را فروخته‌ام. برخی بازیکنان استقلال شب گذشته مشکل خواب داشتند. به حدی مشکلات زیاد بوده که از استرس و مشکلات زیاد، نمی‌توانستند بخوابند.

وی درمورد اینکه آیا باشگاه برای دریافت پول از تعهد گرفته است، گفت: ۱۰ بار تعهد و قول داده‌اند، اما هیچ وقت اتفاقی نیفتاده است. همان صحبت‌های قبلی مرا کپی کرده و بار دیگر پخش کنید.

مدافع استقلال درمورد احتمال برگزاری دربی در فینال جام حذفی و انتظار هواداران برای قهرمانی در آن بازی، عنوان کرد: در جام حذفی فوتبال هیچ چیز نوشته نشده و معلوم نیست. سال گذشته با همین تیم نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی بازی کردیم و به دلیل مشکلات داوری و اتفاقات خیلی روشنی که افتادیم، نتوانستیم صعود کنیم. ان‌شاءالله این بار اتفاقات داوری در فینال برای ما نیفتد.

غلامی درمورد شانس قهرمانی استقلال، توضیح داد: خیلی اتفاقات اثرگذار است و به فکر کردن نیست. به تلاش بچه‌ها و خیلی از مسائل دیگر که خودتان می‌دانید فوتبالی هم نیست بستگی دارد.

وی درمورد اینکه آیا ترجیح می‌دهند در فینال با هوادار بازی کنند یا پرسپولیس، اظهار داشت: ترجیح می‌دهیم با تیمی که به فینال می‌آید بازی کنیم.

مدافع استقلال درخصوص اینکه شب گذشته بازی النصر و الشباب در عربستان را داور سرشناس ایتالیایی سوت زد، اما اینجا هر وقت صحبت استفاده از داور خارجی در دربی می‌شود، افشاریان می‌گوید داور ایرانی، گفت: دوستان چیزی که برای خودشان می‌پسندند، خیلی برای بازیکنان نمی‌پسندند. از آن طرف سهمیه بازیکن خارجی را ۷ نفر کرده‌اند. چه بهتر که لیگ باکیفیت‌تر شود. کیفیت داوری‌ها برای آن‌ها مهم نیست. خودشان پس از یک سال اقرار کردند داوری مشکلات مرگبار و تاثیرگذاری داشت. نوش دارو پس از مرگ سهراب شد.

غلامی در پایان عنوان کرد: هنر می‌خواست یک باشگاهی با ۷۸ سال تاریخ، این اتفاقات گریبانگیرش شود و ما بازیکنانش به این روز بیفتیم که در مورد چنین باشگاهی، این صحبت‌ها را کنیم. تمام دارایی‌های این باشگاه باسابقه حیف و میل و تمام شده است.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *