سهرابی: می‌ترسیدم در کشتی به سعید اسماعیلی حمله کنم/ این دانیال من نبودم!

دانیال سهرابی قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان درباره دلیل شکست یک طرفه‌اش در فینال جام تختی مقابل سعید اسماعیلی، اظهار داشت: پیش از اردوی آخر تیم ملی، معده درد داشتم. به خاطر سابقه معده درد قبلی، به دکتر مراجعه کردم که ۶ آمپول برایم تجویز کرد و گفت شاید معده‌ات زخم داشته باشد. حتی خواست آندوسکوپی انجام دهم که ترجیح دادم باتوجه به در پیش بودن جام تختی، این کار را انجام ندهم و با قرص و آمپول درد را کنترل کنم. دردم بهتر شد، اما روزی یک جلسه بیشتر نتوانستم تمرین کنم و با هماهنگی، اصلاً به اردو هم نرفتم. پزشک گفته بود که با توجه به وضعیت معده‌ام، غذا خوردنم مرتب باشد در حالی که باید برای جام تختی وزن کم می‌کردم.

وی ادامه داد: زمانی که به تهران رسیدم، ۳-۴ کیلو اضافه وزن داشتم و دائم سونا بودم. روز وزن‌کشی دو بار سونا رفتم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما خیلی بی‌جان بودم. سعید اسماعیلی من را در فینال برد و همان وقت هم به او تبریک گفتم و باز هم تبریک می‌گویم. خوب کشتی گرفت و برد،  اما وقت برای جبران هست. بالاخره ما در میدان‌های بعدی هم با هم رودررو می‌شویم، این کشتی اول ما با هم بود و قطعا باز هم کشتی خواهیم گرفت و جبران خواهم کرد.

این فرنگی‌کار ۱۹ ساله خوزستانی که هنوز یک سال دیگر شرایط حضور در تیم ملی جوانان را دارد، با اعلام اینکه هدفش فقط دوبنده تیم ملی بزرگسالان است، گفت: دیگر اردوی جوانان نرفتم، چون می‌خواهم در رده سنی بزرگسالان کشتی بگیرم و قرار هم هست که در وزن ۶۷ کیلوگرم تورنمنت بیشکک، تیم ملی را همراهی کنم.

سهرابی تأکید کرد: کشتی‌گیرانی که در آسیایی روی سکو رفتند، قبلاً به من باخته بودند. می‌دانم این دانیالی که در جام تختی باخت، من نبودم. من کشتی‌گیری نیستم که بایستم که حریف امتیاز بگیرد، همیشه در حال حمله کردن هستم، ولی اینجا می‌ترسیدم حمله کنم، چون بدنم قدرت نداشت. با شرایطی که داشتم غیرت کردم و در جام تختی کشتی گرفتم، حتماً جای دیگر این باخت را جبران خواهم کرد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *