سقوط دو نماینده فوتبال گیلان به لیگ سه

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/q026

مرحله گروهی و نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور امشب با برگزاری مسابقات هفته هجدهم و پایانی رقابت‌ها خاتمه یافت و دو نماینده گیلان به مرحله اول دسته سه فوتبال ایران سقوط کردند.

در پایان مرحله گروهی و نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم‌های گیلانی پاس رشت و ایثار آستارا به مرحله اول دسته سه فوتبال ایران سقوط کردند و تیم‌های شهرداری نوشهر درمجموع با کسب ۳۸ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه اول، شهید اورکی اسلامشهر درمجموع با کسب ۳۴ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه دوم و ون پارس نقش‌جهان درمجموع با کسب ۳۶ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه سوم به‌صورت مستقیم به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافتند.

تیم‌های پیام وحدت بیرجند با قرارگیری در رتبه دوم جدول گروه اول، آرتام تبریز با قرارگیری در رده دوم جدول گروه دوم و خلیج‌فارس بندر ماهشهر با قرارگیری در جایگاه دوم جدول گروه سوم و همچنین در نهایت تیم شهدای رزکان البرز با ۳۳ امتیاز به‌عنوان بهترین تیم سوم ازلحاظ امتیازی و چهارمین تیم صعودکننده به مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ سه صعود کردند.

همچنین تیم‌های پاراگ تهران، پیشگامان فنون پارس، دماوند آمل از گروه اول کانیو اشنویه، فرهنگ ایثار آستارا، پاس گیلان از گروه دوم صنعت ابریشم اصفهان، یزد لوله، خلیج‌فارس میناب از گروه سوم با قرارگیری در رتبه‌های هشتم تا دهم به مرحله اول فصل آینده لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور سقوط کردند.

نمایندگان گیلان فرهنگ ایثار آستارا با رتبه نهم و پاس گیلان هم با رتبه دهم از جدول ده تیمی گروه سه مرحله نهایی لیگ سه به کار خود پایان دادند.

در ضمن این نکته مهم در خصوص نحوه سقوط در این مرحله قابل‌ذکر است که با توجه به آرای کمیته اخلاق در خصوص پرونده هفته پایانی لیگ دسته دوم و به دنبال آن سقوط دو رده‌ای تیم سردار بوکان ضعیف‌ترین تیم گروه سه‌گانه ازلحاظ امتیازی یعنی استقلال شوش با ۱۹ امتیاز در مرحله نهایی لیگ سه فصل آینده باقی ماند و درصورتی‌که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای کمیته اخلاق را نقض و تیم سردار بوکان را به رقابت‌های لیگ دسته دوم برگرداند تیم استقلال شوش به مرحله اول فصل آینده لیگ سه صعود داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *