ستاره سابق PSG: گالتیه نه، بازیکنان مقصر هستند!

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/ic8m

شکست پاری سن ژرمن برابر لیون باعث شد که بار دیگر موج انتقادات علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم از سوی هواداران و کارشناسان فوتبال شکل بگیرد.

بسیاری از هواداران این تیم در روزهای گذشته خواهان برکناری گالتیه از هدایت پی اس جی شده‌اند اما رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند که مدیران این باشگاه فعلا تصمیمی برای قطع همکاری با این مربی ندارند.

روتن هم معتقد است که مشکل اصلی پی اس جی از سرمربی این تیم نیست، بلکه عملکرد بد بازیکنان باعث شده که آنها با شرایط فعلی روبرو شوند و کار سختی در پیش داشته باشند.

او در پادکستی که هر هفته منتشر می‌کند در این باره گفت:« من فکر می‌کنم گالتیه نباید اخراج نشود. چرا این اتفاق باید به جای بازیکنانی که در طول این مدت بارها تظاهر کرده‌اند، برای او بیفتد؟ نتایج پی اس جی در سال ۲۰۲۳ از هر نظر فاجعه است. آنها حتی پیروز می‌شوند هم در بازی مشکل دارند یا خوش شانس هستند. مشکل این است که در چند بازی اخیر دیگر خوش شانس نبوده‌اند.

وقتی تیم‌ها برابر پی اس جی بازی می‌کنند، این باور را دارند که می‌توانند پیروز شوند و گرفتن نتیجه خوب کاملا محتمل است چون می‌توانند آنها را متزلزل نشان دهند. من نگران قهرمانی هستم. اگر مربی را اخراج کنیم، قرار است چه کسی جانشین شود؟ باید این فصل را با قهرمانی به پایان ببریم.

تصمیماتی جدی باید درباره این وضعیت گرفته شود. من معتقد هستم که پس از بازی‌ای مانند بازی روز گذشته، هیئت مدیره باید مسئولیت و وظایفی که برعهده دارد را به خوبی در نظر بگیرد و با بازیکنان برخورد کند. آنها باید دست از بازی دادن ما بردارند.»

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *