ساکا تا ۲۰۲۷ در جمع توپ چی‌های لندن

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/i7ef

 قرارداد جدید او چهار ساله است و تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد. همچنین گفته می‌شود طبق قرارداد جدید، دستمزد او به دست کم ۲۰۰ هزار پوند در هفته افزایش یافته که این رقم بنا بر پاداش‌ها می‌تواند تا ۳۰۰ هزار پوند برسد.

ساکای ۲۱ ساله در ۸ سالگی به آکادمی باشگاه آرسنال پیوست و پله‌های ترقی را در این باشگاه طی کرد و به جایی رسید که در دو فصل گذشته، در تک تک بازی‌های آرسنال در لیگ برتر به میدان رفته است.

ساکا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دو سال متوالی بهترین بازیکن باشگاه در رای‌گیری از هواداران شد و اولین بازیکن آرسنال بعد از تیری آنری در ۲۰۰۵ شد که دو سال پیاپی این عنوان را به دست می‌آورد.

ستاره جوان آرسنال گفت: واقعا خوشحالم. برای برداشتن قدم بعدی، در جای درستی هستم. آرسنال باشگاه زیبایی است و من هم خیلی خوشحالم. وقتی در آکادمی باشگاه بودم، فقط بچه‌ای بودم که می‌خواست بازی کند و لذت ببرد؛ اما هرچه سن‌تان بالاتر می‌رود، قضیه برایتان جدی و جدی‌تر می‌شود.

او ادامه داد: وقتی اولین بازی را در تیم اصلی انجام دادم، پیش خودم گفتم: خدایا، واقعا انجامش دادم. به آن رویا دست پیدا کردم و حالا می‌خواهم بمانم و این روند را حفظ کنم.

آرسنال امیدوار است تا ساکا پرچم‌دار حرکت رو به جلوی تیم در فصل آینده باشد: حتی فکر کردن به اینکه این فصل را چطور تمام کردیم و چطور می‌شد تمام کنیم، آزاردهنده است. اما از دو، سه سال قبل که دارم برای این تیم بازی می‌کنم، چیزی که دیده‌ام این است که تیم و باشگاه دارند رشد می‌کنند و ما در مسیر درستی قرار داریم.

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *