دیدار بانوان طلبه گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در نشست با بانوان طلبه گیلان با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی جامعه طلاب و تلاش ها‌ی مختلف برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: دشمن با ایجاد یش از ۲ هزار سایت شیعه شناسی در انگلستان و ۵۰ هزار مرکز شیعه شناسی در اسرائیل غاصب ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته و ما باید با ریشه یابی و برنامه ریزی درست مقابل این تهدیدات بایستیم.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه با بیان اینکه بندگی و اطاعت خدا عزت آور و معصیت ذلت آور است، افزود: کسی که اطاعت از خدا کند خدا انیس و مونس او می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه از مراکز عمده علم و دانش است، گفت: در سایه‌ی آموختن دانش‌ها و معارف، اسلام زنده نگهداشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با یبان اینکه ابزار‌هایی همچون قلم، زبان و کتاب برای انسان مسئولیت آورست افزود: علم و دانش در گرو شناخت و درک درست و کامل معارف است و البته این کار سختی است.

وی از بانوان طلاب خواست با افزایش دانش روز، بصیرت توام با صبر و پیاده کردن شیوه‌های درست امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری گفتمان‌ها و نشست‌های تاثیرگذار برای پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنیم.

حجت الاسلام مرتضی حبیبی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گیلان هم با اشاره به فعالیت‌های بانوان طلبه گیلان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و دینی در سطح استان خواستار توجه و حمایت بیشتر نقش بانوان طلبه در قرارگاه‌های فرهنگی استان شد.

همچنین در این مراسم چند نفر از بانوان طلاب، نکته نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف فرهنگی و دینی، بیان کردند.

در پایان هم یکی از صنایع دستی تولیدی بانوان طلبه به نماینده، ولی فقیه در گیلان اهدا شد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *