دعوت دو بازیکن گیلانی به تیم ملی

گذر ملوان از سپیدرود با تساوی در تبریز | خبرگزاری فارس




مهدی هاشمی نژاد و محمدرضا محرمی دو بازیکن با استعداد از ملوان بندر انزلی به تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری پایگاه خیری لیالستان و به نقل از فارس از رشت داود مهابادی سرمربی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران ۲۵ بازیکن برتر از سراسر کشور را به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت نموده است که از این تعداد، دو فوتبالیست از استان گیلان هستند..

با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال، محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست شایسته گی.لانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز شنبه هفته آینده اول آذر ماه در اردوی تیم ملی جوانان در تهران حضور یابند

این دو فوتبالیست به همراه سایر دعوت شدگان ابتدا باید در تست کرونا حضور یافته و سپس در تمرینات آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان ایران زیرنظر داود مهابادی سرمربی این تیم شرکت کنند..
اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای آمادگی حضور در مسابقات جوانان آسیا در تهران ، تا روز ۱۲ آذر ماه زیرنظر کادر فنی این تیم در کمپ تیمهای ملی ادامه خواهد یافت.

مهدی هاشمی نژاد بازیکن رحیم آبادی تیم بزرگسالان ملوان بندرانزلی است که فوتبال خود را از پایه های ملوان بندر انزلی آغاز نموده است و توانسته به عنوان آقای گلی لیگ برتر نوجوانان نیز دست یابد و پس از آن بارها پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و پس از آن بازی های بسیار زیادی برای تیم بزرگسالان ملوان بندرانزلی در لیگ یک به میدان رفت.
محمدرضا محرمی مدافع میانی ملوان بندر انزلی نیز از بازیکنان با استعدادی است که برخلاف شایعاتی که قبل از شروع فصل مطرح شده بود در ملوان ماندنی شد و دست رد به سینه پرسپولیسی ها زد تا همچنان یکی از بازیکنان شاخص و ارزشمند لیگ آزادگان باشد.

محرمی و هاشمی نژاد دو فوتبالیست ارزنده گیلانی دعوت شده به تیم ملی در صورت درخشش در مسابقات و عضویت تیم ملی فوتبال جوانان درآینده شانس این را خواهند داشت تا به همراه این تیم در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *