در جنگی برای فرار از سقوط، همدان و ماهشهر به دنبال آخرین شانس

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/pchq

در هفته پایانی لیگ دسته اول که سه تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند، دو تیم نیز برای فرار از سقوط مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت.

شهرداری همدان که دو فصلی است در لیگ دسته اول حضور دارد، اکنون در هفته پایانی لیگ با اختلافی یک امتیازی آخرین شانس‌های بقا را دنبال می‌کند. البته آن‌ها کار سختی در خارج از خانه برابر خیبر خرم آباد پیش رو دارند. خیبر نیز شانس صعود دارد و آخرین شانس‌های خود را با، اما و اگر فراوان دنبال خواهد کرد. با این حال فراز کمالوند نمی‌خواهد آخرین بازی خانگی تیمش برابر شهرداری همدان با خاطره‌ای تلخ برای او و خرم آبادی‌ها همراه باشد و این مسئله کار احمد جمشیدیان را سخت خواهد کرد.

در دیگر دیدار هفته پایانی نیز خلیج فارس ماهشهر در خانه چادرملو اردکان شانس بقای خود را دنبال خواهد کرد. آن‌ها با یک امتیاز کمتر از شهرداری همدان، چاره‌ای جز برد در این بازی سخت و خارج از خانه برابر حریف قدرتمند خود و شاگردان اخباری پیش رو ندارند و باید بعد از آن نیز منتظر نتیجه دیدار شهرداری همدان باشند.

در جدول رده‌بندی چوکای تالش در رده پایانی قرار دارد و سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده و در دیداری تشریفانی در هفته پایانی مقابل دریابابل حاضر خواهد شد. پیش از این نیز وحدت مشهد به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود و خلیج فارس ماهشهر با ۲۶ امتیاز و شهرداری همدان با ۲۷ امتیاز جنگ فرار از سقوط را پیش رو دارند و باید دید در دیدار‌های هفته پایانی کدام تیم طعم سقوط را خواهد چشید.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *