داور بوشهری برای قضاوت مهمترین بازی هفته ۲۸

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/ug8b

چهارشنبه و در هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور یک دیدار مهم در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود و طی آن تیم استقلال خوزستان میزبان صدرنشین یعنی شمس آذر قزوین خواهد بود. کمیته داوران قضاوت این بازی حساس را به محمد حسین زاهدی فر داور بوشهری واگذار کرده است و صادق رستمی و کورش رستمی او را درامر قضاوت این دیدار یاری خواهند کرد.

شمس آذر قزوین با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم استقلال خوزستان هم با ۴۴ امتیاز تیم دوم جدول به حساب می‌آید. قابل پیش بینی است، هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شوند و بازی زیبایی از آب درآید. تیم سعید دقیقی تهاجمی‌ترین تیم فوتبال باشگاهی در فصل جاری به حساب می‌آید و در آنسوی میدان هم از تیم سیروس پورموسوی در هفته‌های اخیر بازی‌های تهاجمی و پر موقعیت دیده شد که نمونه اش در بازی با ون پارس بود که استقلال خوزستان با دو گل برنده شد.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور ۱۷ تیم دنبال می‌شود که در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند. تیم اول به طور حتم شمس آذر قزوین است، اما هنوز چهره تیم دوم مشخص نیست. پیروزی در این دیدار استقلال خوزستان را یک گام دیگر به سمت نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر بعد از شمس آذر نزدیک خواهد کرد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *