خداحافظی رسمی مازیار زارع از ملوان

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/b59w

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در لیگ بیست‌ودوم با سختی‌های زیاد توانست ملوان را در لیگ برتر حفظ کند، امروز (دوشنبه) با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. متن خداحافظی مازیار زارع به شرح زیر است:

«همه‌چیز از سه سال پیش شروع شد – یک چالش جدید در تیم رؤیاهایم

امروز که این متن را برای عاشقان قوی سپید می‌نویسم با تمام وجودم می‌خواهم از هواداران ملوان تشکر کنم، برای همراهی و همدلی‌شان، برای فرصتی که به مازیار زارع جوان و کم‌تجربه در سال اول دادند، برای حمایت کم‌نظیر و جشن باشکوه قهرمانی‌مان در سال دوم و عشق و صبوری‌شان که پشتیبان اصلی ما در سال سوم سختِ کارم به‌عنوان سرمربی بود.

ماندگاری در ماراتن لیگ برتر برای همه‌مان بسیار پرچالش‌تر و طاقت‌فرساتر از جنگ صعود شد، چالشی بزرگ که در چهار فصل اخیر از جمله فصل جاری گریبان سه تیم تازه صعودکرده را گرفت و در نهایت سقوط‌شان را رقم زد.

قطعاً برای من و ملوان ماندگاری در لیگ برتر افتخار نخواهد بود، اما این مهم را در سالی انجام دادیم که پیش‌فصل نامطلوبی را پشت سر گذاشتیم که اگر در پایان این پیش‌فصل مهندس پوررشید ناجی ملوان نمی‌شد و دلسوزانه و خالصانه بدون هیچ مسئولیت رسمی به کمک‌مان نمی‌آمد، اتفاقی برای ملوان می‌افتاد که پیش از سه سال اخیر، هر سال در حال تکرار بود. قطعاً همه ما به خاطر ملوان بسیار به اشکان پوررشید بدهکاریم برای همه خدماتی که به عشق مشترک شهرمان کرده است.
‌نمی‌خواهم بدون اشاره به برخی روز‌های بسیار سختی که در این فصل داشتیم حرف‌هایم را تمام کنم. عواطف و احساسات هواداران ملوان را در آن لحظات با تمام وجود درک می‌کنم، چون خودم یک هوادار بزرگ ملوانم و می‌دانم تا چه حد مردمم می‌توانند از نتیجه یک بازی اندوهگین شوند و بابت هر کدام از این نتایج که مسئولیتش تمام و کمال با من بوده است، عذرخواهم.

مدت‌ها پیش تصمیمم را به هزاران دلیل گرفتم و اعلامش کردم، اما حالا که با واقعیتِ آن روبه‌رو شدم متوجه سنگینی بغضم می‌شوم که چگونه باید از خانواده‌ام جدا شوم، خانواده‌ای که به جرأت از کودکی بیشتر زمان زندگی‌ام را در کنارش بودم و برایش جنگیدم و هرچه دارم و ندارم از آن است. می‌خواهم برای اعتمادی که از روز اول از سوی عزیزان به بنده شد و فرصتی که در اختیارم قرار گرفت، ابتدا از همه هواداران وفادارمان و سپس پژمان نوری و اشکان پوررشید و تمامی بازیکنان و عوامل تیم و باشگاه بزرگ ملوان تشکر کنم.

ملوانِ بزرگ بندر انزلی، اصالت و هویت فوتبال کشور عزیزم ایران است و نیاز به حمایت جدی و «عملی» دارد؛ و در پایان؛ این تمام کاری نبود که آرزویش را داشتم و می‌توانستم برای ملوان انجام دهم و ایمان دارم روزی با ملوان جشنی بسیار باشکوه‌تر از خرداد ۱۴۰۱ خواهیم گرفت.

با بهترین و زیباترین آرزو‌ها برای ملوان و عاشقانش».

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *