خبر ابقای گالتیه در صورت قهرمانی شک برانگیز است

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/304g



با اعلام رسانه فرانسوی مونته کارلو، مدیران پاری‌سن‌ژرمن تاکنون هیچ تصمیمی در مورد سرنوشت گالتیه با این تیم در فصل آینده نگرفته‌اند. این موضوع در حالی عنوان شده که از زمان حذف تیم پاریسی از لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، خبر‌هایی مبنی بر جستجو برای مربی جدید توسط مدیران این باشگاه منتشر شده است.

در همین زمینه، شبکه فرانسوی لو اسپورت ۱۰ اعلام کرد که مدیران باشگاه به قرارداد گالتیه در فصل آینده پایبند هستند. تنها موردی که ممکن است پاری‌سن‌ژرمن را مجبور به کنار گذاشتن او کند، از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ فرانسه در این فصل است.

البته ممکن است این یک خبر جعلی باشد برای اینکه پاریس می‌خواهد در هر شرایطی جام قهرمانی را بگیرد و این موضوع پس از باخت‌های اخیرشان به خطر افتاده و پاریس می‌خواهد به هر شکلی شده به جام قهرمانی دست پیدا کند.

جالب اینکه روزنامه فرانسوی لو پاریسن، حرف متفاوتی زد و در گزارشی عنوان کرده که بعید است که گالتیه در فصل آینده در این باشگاه بماند، زیرا پی‌اس‌جی در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای اوست. این روزنامه از زین الدین زیدان فرانسوی و آنتونیو کونته ایتالیایی به عنوان گزینه جانشینی این سرمربی نام برده است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *