توخل:هم پاوارد، هم کانسلو، او هر دو را می‌خواهد

[ad_1]

هنوز مشخص نیست که آیا بنجامین پاوارد قرارداد خود را با بایرن که در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد تمدید خواهد کرد یا خیر. اگر بخواهیم چیزی که توماس توخل در مورد این ستاره فرانسوی در ذهنش می‌گذرد را معیار قرار دهیم باید بگوییم که پیام دیدار با دورتموند کاملاً واضح بود؛ سرمربی جدید بایرن کاملاً به پاوارد اعتماد دارد.

جانشین یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ پیش از دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ در مورد پاوارد گفت: “او بلافاصله اعتماد من را جلب کرد. “
همانطور که گفته شد پاوارد در اولین بازی بایرن تحت هدایت توماس توخل جزو دفاع چهار نفره این تیم بود و کاملا توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند.

پیش از این بار‌ها شایعاتی در رابطه با جدایی پاوارد از بایرن مونیخ مطرح شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که این مدافع فرانسوی می‌تواند در بایرن ماندگار شود. فعلاً مذاکرات برای عقد قرارداد جدید متوقف شده، اما احتمالاً به زودی دوباره آغاز خواهد شد.

توخل که هنوز زمان لازم را برای انجام این کار نداشته است، گفت: “من نمی‌خواهم در مذاکرات موجود دخالت کنم، در حال حاضر اطلاعی ندارم. پاوارد شاید گاهی اوقات بازیکنی است که از بیرون دست کم گرفته می‌شود، اما می‌تواند خود را با تیم وفق دهد و در سطح بسیار بالایی تعیین کننده باشد. البته به جز چیزی که من می‌گویم خود بازیکن و باشگاه نیز در این موضوع تاثیر گذار هستند. شما باید منتظر بمانید و ببینید چه اتفاقی رخ خواهد داد. “

شایعات درباره تمدید قرارداد بنجامین پاوارد در حالی اوج گرفته که به نظر می‌رسد آینده ژائو کانسلو کاملاً روی هواست و بعید است با این شرایط باشگاه بایرن‌مونیخ بند ۷۰ میلیون یورویی خرید این ستاره پرتغالی از منچسترسیتی را فعال کند.

البته توخل اخیراً به حمایت از این بازیکن پرتغالی پرداخت و گفت: “من عاشق ژائو هستم! پاس دادن و خلاقیت فوق‌العاده و البته سانتر‌های عالی از ویژگی‌های اوست. بر خلاف پاوارد، کانسلو می‌تواند در سمت چپ یا در بخش هجومی بازی کند. من از حضور او در اینجا خوشحالم. چه انتقال زمستانی خوبی برای بایرن! “

البته در داخل باشگاه این باور وجود دارد که کانسلو وقتی بازی نمی‌کند می‌تواند برای تیم حاشیه ایجاد کند و اصلا بعید نیست که با توجه به این تفاسیر او در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به منچسترسیتی بازگردد یا پس از آن راهی تیم دیگری شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *