تغییر ۳ عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم

 باشگاه آلومینیوم که همواره پس از پایان فصل تغییرات مدیریتی داشته و با نفرات جدید کارش را دنبال کرده، حالا دوباره با چند جابه‌جایی مواجه شد که مهم‌ترین آن را می‌توان به حضور میثم مجیدی، کاپیتان سابق ایرالکو در جمع اعضای هیئت مدیره جدید اشاره کرد.

در دو فصل اخیر لیگ برتر محمدنقی نائیجی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک فعالیت داشته که همچنان در جمع مدیران این باشگاه باقی مانده و همچنین افشین انصاری نیز در این جمع باقی مانده، اما سه عضو دیگر تغییر کردند.

بنابر تصمیم سهامداران هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در راستای تغییرات مدیریتی این باشگاه لیگ برتری، محمد رجائیان(مدیرعامل)، حمید محرابی و محمد خزائی به پایان دوران حضورشان در هیئت مدیره رسیدند و میثم مجیدی، مجید آنجفی و محمد شریفی به‌عنوان نفرات جایگزین انتخاب شده‌اند که حضور مجیدی در این جمع عجیب و غیرمنتظره است.

 میثم مجیدی در آخرین مسابقه دور رفت فصل گذشته و بازی معوقه مقابل گل‌گهر سیرجان تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت و حالا پس از نیم‌فصل دوباره به این باشگاه بازگشته و به‌عنوان هیئت مدیره انتخاب شده است.

مجید آنجفی نیز در سال صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر عضو هیئت مدیره این باشگاه بود و همچنین محمد شریفی در گذشته ریاست شورای اسلامی شهر اراک را برعهده داشته است.

 

 

 

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *