بهترین مکان های اقامت در گیلان

بهترین مکان های اقامت در گیلان رو میخواهیم برایتان معرفی کنیم و یکی از مقاصد گردشگری کشور در همه فصول استان است که به عنوان استانی با جاذبه های گردشگری خاص، هدف گردشگران بسیاری در سال قرار می گیرد. استان گیلان یکی از قطب های گردشگری پزشکی هم هست که به جز جنگل و سواحل دریا ، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار دارد. به همین دلیل، معرفی بهترین هتل های استان گیلان در اولویت مسافران قرار می گیرد. چرا که بسیاری از افراد برای اقامت در شهرهای مختلف گیلان به دنبال یافتن بهترین اقامتگاه ها و بهترین هتل های گیلان هستند.

بهترین مکان های اقامت در گیلان در ادامه معرفی بهترین هتل های سراسر ایران و استان ها در رسانه لیالستان این بار برای گردشگران و مسافران به سراغ بهترین هتل ها مخصوصا هتل های لوکس و درجه یک آمده ایم.

لیستی از بهترین هتل های ۵ ستاره گیلان یا بهترین هتل های ۴ ستاره استان گیلان در ادامه خواهید دید که اقامت و مسافرتی به یاد ماندنی و ماندگار را برایتان رقم می زنند.

پس از آشنایی با هتل های لوکس گیلان ، می توانید به سوال بهترین هتل گیلان کدام است؟ پاسخ دهید. اگر چه هر یک از هتل هایی که نام می بریم را می توان به عنوان بهترین هتل در گیلان معرفی کرد.

بهترین مکان های اقامت در گیلان هتل کادوس رشت ،   یکی از بهترین مکان های اقامت در گیلان در بلوار آزادی
هتل کادوس رشت

1- هتل کادوس رشت از بهترین هتل های گیلان

هتل کادوس بزرگ رشت یکی از بهترین مکان های اقامت در گیلان در بلوار آزادی از سال 1362 به پذیرایی از مسافران و گردشگران می‌پردازد. این هتل 5 ستاره یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر رشت و استان گیلان است و معماری بی‌نظیرش آن را به یکی از جاذبه‌های شهر تبدیل کرده.

هتل کادوس  یکی از هتل‌های پنج ستاره استان گیلان می باشد که به دلیل موقعیت خوب خود از لحاظ قرار گرفتن در مرکز شهر رشت و دسترسی به فرودگاه، اماکن تفریحی و تاریخی و نیز راه‌های اصلی به عنوان یکی از انتخابهای مناسب مقامات و مسافران این خطه سرسبز به‌شمار می‌آید این هتل را با نام تل بزرگ گیلان نیز می شناسند.

یکی از ویژگی‌های این هتل نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی رشت (فرودگاه سردارجنگل رشت) می‌باشد(۱۰ کیلومتر) و از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به داشتن یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ و غیره اشاره کرد.

آدرس : استان گیلان، رشت، بلوار آزادی (منظریه)، هتل بزرگ گیلان کادوس

بهترین مکان های اقامت در گیلان هتل پامچال رشت ، هتل پامچال رشت بهترین مکان های اقامت در گیلان
هتل پامچال رشت بهترین مکان های اقامت در گیلان

2- هتل پامچال رشت ، یکی از بهترین هتل های گیلان

بهترین مکان های اقامت در گیلان هتل پامچال رشت واقع در استان گیلان از هتل‌های باسابقه و قدیمی شهر رشت است که در سال 1343 تاسیس شد. هتل 3 ستاره پامچال رشت با 29 اتاق در دو طبقه در سال 1394 آخرین بازسازی خود را به پایان رساند و خدمات اقامتی خوبی را در فضای مدرن و با اتاق‌های تمیز در بین هتل‌های شهر رشت به مسافران ارائه می‌دهد.

این هتل بیش از 90 اتاق دارد و با حفظ ویژگی‌های خاص معماری استان گیلان در سال نود و یک بازسازی و مرمت شده‌اند.

اتاق‌های راحت و دلباز هتل کادوس بزرگ استان گیلان را در سفر به رشت می‌توانید رزرو کنید و پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد هتل هم تلاش می‌کنند اقامتی آرام را بگذرانید.

رزرو آنلاین اتاق در هتل کادوس بزرگ رشت را با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف می‌توانید از به صورت آنلاین انجام دهید.

رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، سالن کنفرانس و همایش، و سفره خانه از امکانات و خدمات هتل هستند.

موقعیت جغرافیایی هتل بسیار مناسب و خوب است و به اماکن تفریحی و تاریخی و مرکز شهر رشت و شهرهای دیگر استان گیلان دسترسی راحتی دارید. در زمان اقامت در هتل کادوس بزرگ رشت به شهرهای دیگر شمال مثل بندرانزلی، آستارا، لاهیجان، و زیباکنار هم می‌توانید بروید و راحت رفت و آمد داشته باشید.

از هتل محل اقامتتان تا فرودگاه رشت حدود 40 دقیقه با خودرو راه دارید.

آدرس : هتل کادوس بزرگ رشت “رشت، بلوار آزادی (منظریه).

هتل رسپینا لاهیجان ، هتلی نوساز در شهر زیبای لاهیجان بهترین مکان های اقامت در گیلان
هتل رسپینا لاهیجان

3- هتل رسپینا لاهیجان یکی از بهترین های گیلان

لاهیجان  مرکز شهرستان بزرگ لاهیجان است، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و نود و پنجمین شهر پرجمعیت ایران لاهیجان است. لاهیجان یکی از شهرهای گیلک نشین است و مردمان آن به زبان گیلکی سخن می‌گویند. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های سرسبز چای پوشانده‌است. لاهیجان در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۹۴ متری قرار دارد و سوغات این شهر چای و کلوچه ناب است.

 

یکی از بهترین مکان های اقامت در گیلان هتل رسپینا شهرستان لاهیجان در کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود در منطقه لیالستان قرار دارد و هتلی نوساز در شهر زیبای لاهیجان است. این هتل 5 ستاره در سال 1397 و نزدیک کوه های سرسبز منطقه لیالستان ساخته شده و دارای 30 اتاق در 4 طبقه است. در بسیاری از اتاق‌های هتل، مسافران چشم‌انداز باغ‌های سرسبز پوشیده از برگ های چای و کوهستان را دارند، و از آب‌ و هوای خوب و مطبوع منطقه لذت خواهید برد. هتل مجلل رسپینا لاهیجان امکانات تفریحی و خدمات رفاهی مناسبی فراهم شده است.

هتل به مراکز تفریحی شهر سرسبز لاهیجان دسترسی مناسبی دارد.

  از هتل تا دریاچه استخر لاهیجان، مرکز شهر، و تله‌کابین بام سبز لاهیجان با خودرو حدود 10 دقیقه فاصله دارد.

رستوران، سفره‌خانه، کافی‌شاپ تابستانه، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، حمام سنتی، استخر، و ماساژ برخی از این امکانات و خدمات هستند.

اگر می‌خواهید به ساحل و دریای خزر بروید کافیست از هتل رسپینا لاهیجان تا ساحل چمخاله لنگرود حدود 20 دقیقه رانندگی کنید. برای صرف غذا در خارج از هتل، رستوران سنتی مهتاب لاهیجان ، در 5 کیلومتری هتل، گزینه خوبی به‌نظر می‌رسد و کافه فرین در 300 متری هتل در دسترس است. در زمان سفر می‌توانید رزرو اتاق و سوئیت‌های 2، 3، 4، و 6 نفره هتل رسپینا لاهیجان را با مناسب‌ترین قیمت و تخفیف به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

هتل مزرعه قوها لاهیجان
نمایی از هتل مزرعه قوها لاهیجان

4- هتل مزرعه قوها لاهیجان یکی از خاص ترین های شمال ایران و گیلان

هتل مزرعه قوها شهر زیبای لاهیجان یک مجموعه‌ی گردشگری اقامتی و تفریحی با مساحتی 45000 متر مربع در روستای کوبیجار شهرستان لاهیجان واقع شده است.

مزیت اصلی اقامت در هتل مزرعه قوهای لاهیجان بهره بردن از مناظر سرسبز محوطه و اطراف هتل بسیار زیبا می‌باشد.

تالابی بسیار زیبا که در میان باغ قرار گرفته، و تنوع گیاهان و گل‌های غیر بومی که در گلخانه قرار دارند، مکانی دلپذیر و فضایی آرام را برای مهمانان پدید آورده است.

رستوران مجموعه با ارائه غذاهای ایرانی، گزینه‌ای ایده‌آل برای صرف غذا در شهر لاهیجان می‌باشد. همچنین کافی‌شاپ فضای باز، امکان لذت بردن از یک نوشیدنی‌ در هوای خوب و طبیعت زیبای لاهیجان را در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل علاوه بر سالن کنفرانس، با امکان برگزاری کنفرانس، دارای امکانات تفریحی متنوع و متعددی می‌باشد.تالاب زیبا سوستان، زیست‌گاه گل نیلوفر آبی در لاهیجان، با تنها 5 دقیقه رانندگی از محل اقامت‌تان قرار گرفته است.

این هتل 3 ستاره در سال 1398 و با 13 واحد اقامتی در کنار باغ‌های چای و دامنه کوه‌های البرز در شهرستان احداث شد

از هتل مزرعه قوها لاهیجان تا استخر لاهیجان، بام‌سبز و تله‌کابین (لاهیجان )، آبشار شیطان‌کوه یا بام سبز و موزه‌ تاریخ ‌چای ایران حدود 10 دقیقه، تا حمام گلشن و بازار سنتی لاهیجان حدود 12 دقیقه، و تا تالاب بین المللی امیر کلایه 55 دقیقه با خودرو فاصله دارید و با حدود نیم ساعت رانندگی خوتان را به سواحل دریا خزر خواهید رساند.

آدرس : لاهیجان – کوبیجار – مزرعه قوها لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان
هتل ابریشمی لاهیجان

5- هتل ابریشمی لاهیجان هتلی از بهترین مکان های اقامت در گیلان

هتل ابریشمی شهرستان لاهیجان که در میدان بسیج این شهر قرار گرفته، از جدیدترین هتل‌های شهر لاهیجان ا‌ست.

این هتل 4 ستاره در سال شهر 96 لاهیجان، شهر کلوچه و چای ایران ساخته شده. هتل تعداد 29 اتاق و سوئیت در ساختمانی 5 طبقه دارد که بیشتر اتاق‌هایش بزرگ و دلباز هستند.

در نمای تراس برخی از اتاق‌های هتل ابریشمی لاهیجان که بایستید، استخر لاهیجان و کوه‌های سرسبز همجوار، منظره زیبا خواهد کرد. و پنجره اتاقتان را که باز کنید هوای خنک و تازه، سرزنده‌تان خواهد کرد.

ماساژ برای کسانی که از بودن در اتاق‌ خسته شده‌اند، یا خسته از بیرون آمده‌اند، ایده‌آل است. و از دیگر خدمات و امکانات هتل ابریشمی لاهیجان می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، روم سرویس، و اتاق جلسات اشاره کرد.علاوه بر موارد بالا، موقعیت خوب هتل در لاهیجان از دیگر مزایای آن است. بام سبز لاهیجان، شیطان کوه، و تله‌کابین لاهیجان حدود 10 دقیقه از هتل ابریشمی لاهیجان فاصله دارند. و اگر می‌خواهید در کنار دریای خزر و ساحل باشید، 27 کیلومتر یا حدود 30 دقیقه که رانندگی کنید، به ساحل چمخاله لنگرود می‌رسید.

در زمان اقامت در هتل ابریشمی  لاهیجان به مرکز شهر، بازار و مرکز خرید، و رستوران‌های لاهیجان نزدیک هستید. در بسیاری از روزهای سال هم رزرو هتل ابریشمی لاهیجان را با تخفیف و به صورت آنلاین می‌توانید انجام دهید.

اگر قصد اقامت در گیلان را دارید، برای مشاهده قیمت بهترین هتل گیلان به صفحه رزرو هتل بروید. در خیلی از مواقع تخفیف های بسیاری در قیمت اتاق های این هتل ها داده می شود که امکان رزرو را برای تمامی مردم ایران فراهم می آورد. همچنین امیدواریم پاسخ سوال بهترین هتل استان گیلان کدام است را با خواندن این مقاله پیدا کرده باشید. در سفر به گیلان و یا ایران گردی خود و یا سفر های نوروزی می توانید از میان بهترین هتل های استان گیلان که در گوشه و کنار این شهر قرار دارند، بسته به نیاز خود اتاقی رزرو کنید.

اگر قصد رزرو هتل گیلان و یا پرواز دارید، به لیست بهترین هتل های گیلان نگاهی بیندازید. می توانید به راحتی با مراجعه به سایت اسنپ تریپ پرواز رشت خود را خریداری کنید. نظر و تجربه اقامت خود را در هتل های گیلان برای ما در کامنت بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *