بنزما: الاتحاد یکی از بهترین باشگاه‌های عربستان سعودی است

 مراسم معارفه کریم بنزما مهاجم فرانسوی جدید تیم الاتحاد امروز (پنجشنبه) در شهر ریاض برگزار و ستاره سابق رئال مادرید که به عنوان بازیکن آزاد به سیاه و مشکی‌پوشان این شهر پیوسته است، اولین نشست خبری خودش در حضور خبرنگاران را برگزار کرد.

بنزما در این نشست خبری گفت: امیدوار که بتوانم به تیم جدیدم کمک کنم و مهمتر از همه اینکه با آن جام و افتخارات مختلف کسب کنم. الاتحاد باشگاهی پرطرفدار است. من دوست دارم در این تیم میراثی ماندگار و طولانی‌مدت از خودم به جا بگذارم، چون من عاشق فوتبال هستم. همیشه این حس رقابت‌طلبی برای بالا بردن حد و استاندارد‌های بازی ام را داشته‌ام و خواسته‌ام از این چیزی که بوده‌ام بهتر باشم. به همین دلیل هم الان کاملاً آماده‌ام که استعداد و توانایی‌هایم را اینجا نشان دهم.

بنزما درباره دلیل انتخاب عربستان سعودی اظهار داشت: من مسلمان هستم و عربستان هم کشوری مسلمان است. همیشه دوست داشتم که در این کشور زندگی کنم. قبل از این هم به عربستان سعودی آمده‌ام و احساسی که از حضور در این کشور داشته‌ام خوب بوده است. مهمترین چیز درباره عربستان این است که اینجا یک کشور مسلمان، دوست داشتنی و میهمان‌نواز است. وقتی با خانواده‌ام درباره آمدن به عربستان سعودی صحبت کردم، همه آن‌ها استقبال کردند و خوشحال شدند و الان هم همان جایی هستم که می‌خواستم باشم.

ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید درباره اینکه آیا هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو که برای تیم النصر عربستان بازی می‌کند، در ترغیب او برای قبول پیشنهاد الاتحاد نقش داشته، اظهار داشت: من درباره سطح لیگ عربستان چیز‌های زیادی شنیده بودم. می‌دانستم که لیگ خوبی است و کلی بازیکن سطح بالا اینجا هستند و هر سال سطح این لیگ بالاتر می‌رود. من بازی تیم ملی این کشور را در جام جهانی گذشته هم دیدم. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند به خصوص مقابل آرژانتین؛ بنابراین بازیکنان خوبی در این کشور بازی می‌کنند. حضور رونالدو در عربستان هم قطعاً بسیار مهم است، چون او بازیکن بسیار مهمی است. او اینجا گل‌های زیادی زده و ساخته است و این سطح فوتبال عربستان را حتی بالاتر هم برده است؛ بنابراین بسیار مهم است که نشان دهیم که عربستان سعودی می‌تواند تأثیری جهانی داشته باشد، چون ما اینجا نیستیم که فقط در عربستان سعودی دیده شویم.

ستاره سابق لیون درباره دلیل انتخاب الاتحاد هم اظهار داشت: الاتحاد یکی از بهترین باشگاه‌های عربستان سعودی است که طرفداران فراوانی دارد و جام‌های زیادی برده است. خیلی دوست دارم که سطح این تیم را بالاتر ببرم. ورزشگاه این تیم استثنایی است. همانطور که گفتم، اینجا شور و اشتیاق نسبت به فوتبال زیاد است. یک تیم خوب همیشه به هوادارانش نیاز دارد. هواداران بسیار مهم هستند و اشتیاقی که من در آن‌ها می‌بینم، ما انگیزه زیادی برای تبدیل شدن به بهترین تیم در زمین بازی خواهیم داشت.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *