برخورد دستگاه قضا با اخلالگران تولید

رییس کل دادگستری گیلان: قوه قضائیه با اخلالگران در تولید و ایجاد اشتغال به شدت برخورد می‌کند.

رییس کل دادگستری گیلان امروز در نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه‌های تولیدی استان گفت: در فضای تولید و اشتغال علف‌های هرزی جوانه زده و ریشه دوانده بود که با همت دستگاه قضا در حال ریشه کنی و پاک سازی است.
حجت الاسلام خلیلی گفت: یکی از مشکلاتی که در گیلان و بسیاری از استان‌ها وجود دارد این است که برای استان‌ها سند تولید تعریف نشده یعنی اینکه این استان کشاورزی، صنعتی یا گردشگری است و این جذب منابع مالی از کشور بسیار موثر است.
وی افزود: بین صنعت و امنیت ارتباط معناداری وجود دارد و متولیان بخش امنیت حاکمیت و دستگاه قضا باید تولید را به سمت جهش پیش ببرند.
دادستان مرکز استان هم در این نشست گفت: ما حامی تولیدکنندگان پرتلاشی هستیم که در این دوره جنگ اقتصادی با تمام مشکلات به فکر ایجاد اشتغال و افزایش تولیدند.

برخورد دستگاه قضا با اخلالگران تولید

فلاح میری افزود: دستگاه قضا پشتیبان شماست و هر زمان که تولیدکننده‌ای احساس کند که حقی از او ضایع شده می‌تواند روی کمک ما حساب کند.
کمبود نقدینگی، مشکلات بانکی، اخذ مالیات خارج از روال قانونی و بروکراسی اداری از جمله مشکلاتی بود که تولیدکنندگان حل آن‌ها را از مسوولان دستگاه قضا خواستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *