امیدواری بازیکنان تیم فوتبال بانوان به صعود

لینک کوتاه این مطلب : https://liyalestan.ir/01hw

تیم فوتبال بانوان کشورمان برای شرکت در مرحله اول انتخابی المپیک آسیا روز گذشته وارد میانمار شد. با انصراف تیم‌های بنگلادش و مالدیو از گروه B، ایران و میانمار به صورت رفت و برگشت در روز‌های ۱۶ و ۱۹ فروردین به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شود.

قنبری: باید بهترین بازی خود را انجام دهیم

زهرا قنبری، کاپیتان تیم ملی کشورمان به تسنیم گفت: شرایط تیم ملی خوب است. بازی سختی داریم و نمی‌توانیم نتیجه را از قبل پیش بینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. می‌خواهیم دست پُر برگردیم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

طاهرخانی: به صعود امیدواریم

بهناز طاهرخانی هم با اشاره به تمرینات خوبی که برگزار شده به تسنیم گفت: خدا را شکر اردوی خوبی داشتیم و امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی با بیان این موضوع که اردو‌های کمی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: با این وجود امیدواریم با حمایت، همدلی و اتحاد بازیکنان مجوز صعود را به دست بیاوریم. میانمار تیم خوبی است، ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از سد این تیم بگذریم.

چترنور: حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم

افسانه چترنور، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان دیگر بازیکنی بود که به تسنیم گفت: تمرینات خیلی خوبی زیرنظر کادر فنی داشته‌ایم و به آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم. امیدوارم با تلاش همه بازیکنان نتیجه‌ای که مدنظرمان است را به دست آوریم.

این بازیکن درخصوص میانمار تنها حریف تیم ملی اظهار داشت: حریف‌مان را کاملاً آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *