افشای ملاقات مخفیانه امباپه با اولترا‌های PSG

کیلیان امباپه، ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن به همراه اشرف حکیمی و جان‌لوئیجی دوناروما یک روز قبل از بازی با لیون با حضور در کنار اعضای گروه K-Scoe، اعضای قدیمی‌ترین گروه اولترا‌های پارک دو پرنس را غافلگیر کردند. آن‌ها خود را آماده جشن گرفتن پانزدهمین سال تاسیس‌شان کرده بودند که البته شکست خانگی شاگردان کریستوف گالتیه آن را خراب کرد.

دیدار امباپه با اولترا‌های پاریس قرار بود مخفی بماند تا اینکه یک ویدیو از بخشی از صحبت‌های ملی پوش فرانسوی با اعضای K-scoe همه چیز را فاش کرد. در این ویدیو کیلیان امباپه را می‌بینیم که مشغول سخنرانی برای اولترا‌ها با بلندگوی دستی است.

امباپه خطاب اولترا‌ها در این ویدیو می‌گوید: “من از طرف همه بازیکنان تیم صحبت می‌کنم چه آن‌هایی که این جا هستند و چه آن‌هایی که نتوانستند بیایند. شما از اهمیت بالایی برای ما برخوردار هستید. ما دوست داریم این را بیش از پیش نشان دهیم. همه ما کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و شما هم کنار ما هستید. امسال خیلی خوب نبود و نتوانستیم انتظارات خود و شما را برآورده کنیم. اما می‌خواهیم کنار هم ادامه داده و فصل را با قهرمانی لیگ به پایان برسانیم. “

 ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد در شرایطی که اولترا‌های پاریس رابطه چندان دوستانه‌ای با لیونل مسی ندارند، اوضاع برای امباپه خیلی بهتر از قبل شده است. هواداران دو آتیشه پاری‌سن‌ژرمن به مناسبت ۱۵ سالگی K-Scoe از ساعاتی پیش از شروع بازی با لیون به پایکوبی در محوطه بیرونی پارک دو پرنس پرداختند و در جریان بازی نیز با اشیای دودزا و سرود‌های ویژه خود این روز را با وجود شکست تیم‌شان جشن گرفتند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *