آبشک: فولاد خانه من است و دوست دارم بمانم/ منصوریان نتایج خوبی گرفته است

محمد آبشک هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، در مورد عملکرد فولاد خوزستان در فصل گذشته اظهار داشت: طبیعتاً تیم ما انتظارات را برآورده نکرد و بازیکنان هم نمی‌توانند از عملکرد خودشان راضی باشند، هر چند که برخی از بچه‌های تیم از جمله امین حزباوی توانستند خودشان را در این فصل نشان دهند. با این حال ما دستاورد تیمی خاصی نداشتیم و طبیعتاً از عملکردمان رضایت نداریم. 

وی در ادامه افزود: با تیمی که در ابتدای فصل بسته شد خیلی‌ها انتظار داشتند که جزو مدعیان باشیم و تا هفته ششم هم نتایج خوبی گرفتیم و مثل یک مدعی فوتبال بازی می‌کردیم. بعد از آن مسابقه‌ای که با ملوان لغو شد، نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و از طرفی مصدومیت‌ها و بدشانسی‌ها به فولاد ضربه زد. 

وی در واکنش به شعار‌هایی که برخی از هواداران فولاد در چند بازی اخیر علیه علیرضا منصوریان سر دادند، یادآور شد: ما بازیکن هستیم و طبیعتاً وقتی باشگاه سرمربی را انتخاب می‌کند وظیفه ما این است که تمکین کنیم و کار خودمان را انجام دهیم. من معتقدم منصوریان از لحاظ فنی مربی خوبی است و در این مدت هم نتایج خوبی در فولاد گرفته است.

آبشک که صدمین بازی خود در لیگ برتر را با فولاد انجام داد درباره شرایط خودش برای فصل آینده گفت: چهار سال است که در فولاد حضور دارم و این تیم را خانه خودم می‌دانم و باید بگویم که فولاد خانواده من است. خوشحالم که در لیگ برتر به رکورد صد بازی با پیراهن فولاد رسیدم و باید بگویم که اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم همچنان به حضورم در این تیم ادامه دهم.

تسنیم

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *