۲۵۰ مبلغ دینی در روستاهای خوزستان حضور دارند + فیلم

[ad_1]

به گزارش لیالستان به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رئیس زاده دوشنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای به استقرار ۲۵۰ روحانی در ماه رمضان سال جاری به منظور انجام برنامه‌های دینی و مذهبی در روستاهای مختلف خوزستان اشاره کرد و افزود: روحانیان علاوه بر تبلیغ احکام دین و آشنایی اهالی روستاها با احکام نورانی اسلام قرآن، مراسم مختلف از جمله سخنرانی، جز خوانی قرآن و برپایی احیای نوزدهم تا بیست و سوم این ماه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به توجه ویژه مبلغان دین به روزه اولی‌ها، بیان کرد: این افراد علاوه بر برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی با شرکت در فعالیت‌های جهادی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ماه رمضان که با کمک افراد نیکوکار تأمین می‌شود، مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام رئیس زاده عنوان کرد: روحانیان مستقر در روستاهای خوزستان همزمان با برنامه‌های تبلیغی و برپایی جلسه‌های مختلف تفسیر قرآن به امر جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، توجه ویژه دارند.

مسئول مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این روحانیون به برپایی محافل انس با قرآن و جز خوانی در ماه بهار قرآن، اهتمام ویژه دارند و از جمله برنامه‌های امسال ماه رمضان، علاوه بر مساجد، قرائت آن در محافل خانگی روستایی است.

کد خبر 5745987

[ad_2]

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *