کلوپ دو تفنگدار چلسی را لیست کرد

در شرایطی که لیورپول پس از یک فصل بسیار ضعیف از نظر نتیجه و عملکرد، به یک انقلاب بزرگ نیاز دارد، نشریه دیلی میل مدعی شده که کلوپ از مدیران لیورپول خواسته است تا مذاکرات خود را با دو بازیکن چلسی، کانر گالاگر و میسون مونت، آغاز کنند.

دیلی میل عنوان کرد که کلوپ به خوبی می‌داند که خط هافبک لیورپول، ضعیف‌ترین خط تیم است و این ضعف در بازی روز گذشته برابر منچسترسیتی هم مشهود بود.

قرارداد مونت با چلسی در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما برخی گزارش‌ها حاکی از جدایی او در تابستان امسال است و به نظر می‌رسد چلسی در تابستان آینده در انتظار پیشنهاد برای این بازیکن خواهد بود، چرا که از جدایی رایگان او پس از پایان قرارداد، نگران است.

از طرفی با توجه به تمایل توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ و سابق چلسی به جذب مونت، لیورپول به دنبال توافق سریع با این بازیکن است.

البته گالاگر به اندازه مونت برای لیورپول مهم نیست، اما او هم پس از دوران قرضی خود در کریستال پالاس، همچنان در لیگ برتر شهرت بسیار خوبی دارد و گزینه نسبتا مطلوبی محسوب می‌شود.

گالاگر همچنین از باشگاه‌های نیوکاسل و اورتون نیز پیشنهاد دارد، اما قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ با چلسی تمدید شده است. با این حال در صورت تایید پیشنهاد لیورپول، ممکن است دوران او در چلسی به پایان برسد

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *