پاسخ مالک ناپولی به انتقاد هواداران از قیمت بلیت

[ad_1]

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، در پاسخ به سوالات خبرنگاران در رم گفت: وقتی برای بازی رفت برویم، میلان بیش از ۱۰ میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد، اما در مقابل ممکن است ما ۵ میلیون درآمد داشته باشیم.

او ادامه داد: میلان بلیت‌هایی با قیمت ۸۰۰ یورو ارائه کرده و قیمت بلیت‌های ما بین ۳۴۰ تا ۵۰۰ است. فکر می‌کنید اگر در ناپل یک ماشین یا یک بسته سیگار بخرید، ارزان‌تر است؟

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که روز یکشنبه هواداران اولترای ناپولی پیش از شکست ۰-۴ مقابل میلان، در مقابل ورزشگاه به قیمت بلیت و سخت‌گیری برای حمل برخی بنر‌ها اعتراض کردند و در طول بازی هم درگیری‌هایی روی سکو‌ها و بین هواداران ناپولی رخ داد.

دی لورنتیس با عصبانیت پاسخ این هواداران را داد و گفت: این‌ها هواداران واقعی نیستند. آن‌ها منحرف‌هایی هستند که اجازه حضور در ورزشگاه را دارند و با حوادثی که مقابل چشم همه اتفاق می‌افتد، به خانواده‌ها و هواداران واقعی حمله می‌کنند.

او در پایان با اشاره به صدرنشینی ناپولی گفت: وقتی هواداران ناپولی در سراسر شهر جشن می‌گیرند، من نگران می‌شوم، چون به شگفتی‌ها در فوتبال اعتقاد زیادی دارم. با این حال این دیوانگی همان چیزی است که ناپولی می‌خواهد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *